Friday, March 28, 2014

TERIMA KASIH MAMA MAK IBU UMI MUMMY BONDA

harta dunia akhirat, mama
Insan berjaya ini berjaya mengupdatekan blognya sebulan sekali, tahniah untuk diri sendiri dan sila tepuk tangan untuk aku..
Insan ini juga berjaya mempengaruhi kanak-kanak untuk bersuka-ria bersamanya dan memaksa kanak-kanak makan sehingga kenyang tak larat jalan.  Terima kasih my dear mama, mama yang belanja kami. Kumpulan kanak-kanak ini kekurangan seorang ahli, yakni, adik aku sendiri yang tengah seronok bersama abah aku dengan aktiviti memancingnya di Pulau Tikus, Pulau Aman , Penang,harap kalian dapat bawak balik ikan secomel budak baju merah berumur 6 tahun bernama Ipi,.usai Ipi makan kepci mama tanya, sudah kenyang ke?
jawabnya:

"belum, Ipi nak makan nasi"..gulp aku pun dah kenyang si comel ni tak kenyang lagi

jawab mama:

"kita makan nasi kandar pulak lepas ni"

separa aku sebulat dia

menunggu ketibaan hidangan

mengisi perut yang lapar


tanpa monopod muat je semua masuk satu gambar

Anda stress dengan urusan rumah, kerja atau kuliah? ini adalah salah satu cara menangani stress. Dengan cara membawa kanak-kanak ke dunia luar, mungkin bagi setengah individu:

"ala..leceh ah.. budak-budak buas"

tapi bagi aku, ini adalah cabaran untuk aku mengajar mereka supaya patuh pada arahan aku *bunyi cakaran kuku besi.kriik..

9 ,134 blogger sensasi komen:

ewanthology said...

confirm riuh rendah restoren kepci tu

Wafi Remli said...

Bawa budak2 berjalan keluar, nice tips.

Nurulee said...

haih geramnya tgk budak bulat tu. hahaha.
okaylah tu sebulan sekali. ehehehe.

E'in said...

untung laa leh mkn byk2... tong perut kak e'in kecik je sbb tu xleh mkn byk.. huhu

Nurul Farahizzati Zakaria said...

mcm anak sedara zizie la.. sua je, nganga mulut nak makan... leceh bila bawak ramai2.. kalau dua orang, boleh tahan nak kawal lagi..

ct cucubi said...

dulu pon x suke nak bawa budak2.. skrg bila dah tua sikit.. suke bawa budak.. leceh skit tp seronok.

boni kacak said...

tahniah.. berjaya juga update blog..hehehe

Syazana Zainn said...

hahaha caption last sekali tu best :p

Detective Fiqa said...

comelnya budak debab tu hahaha :D

JEJAK LU ORANG