Tuesday, December 16, 2014

Mak Nyah Short Story



This is short story of Sazali who has conflict in his gender identity. Gambaq kat atas tu hiasan, aku sendiri pun tak boleh nak imagine muka Sazali macam mana.

Ini kisah tentang Sazali. Sazali mengalami krisis jantina. Kisah ni di sampaikan oleh Mak aku sendiri. Siapa Sazali?
Sazali kawan sekolah Mak (mama). Dulu-dulu zaman sekolah menengah Sazali lebih selesa berkawan dgn perempuan. 
Macam mana Mak aku kenal dia mula-mula. Bendang ayah Sazali sebelah bendang nenek aku. Pernah Sazali ke bendang pakai baju kurung.
Lepas je tamat SPM. Sazali berhijrah ke kota metropolitan. Kuala Lumpur. Tiada sebarang berita tentang Sazali.




Sehinggalah.. Mak aku nampak dia dalam TV sekitar tahun 90-an.

"eh..itu Sazali.."

Dia dah makin cantik. Kena angkut dek lori polis.
-tamat-

4 ,134 blogger sensasi komen:

ewanthology said...

dah tukar nama skali kot... sazalina :-)

CD said...

hahaha.. boleh pulak jadi mak nyah.. :')

Sham said...

Jeng3...awatla hang jd lagu tu sazali woi...

Anak Wak Mail said...

haha..fames sazali..masuk tv tu..

anak ku sazali betul lah!

JEJAK LU ORANG