Sunday, January 11, 2015

Pengalaman Jatuh Tangga

bukan hantu yang tolak. aku yang cuai.

Jatuh cinta takpa..jangan jatuh tangga.erk.
Terpanggil aku untuk berkongsi pengalaman jatuh tangga. Baru-baru ni aku terjatuh tangga dekat kediaman pelajar(mahallah) masa tu on the way nak balik jumpa family, lepas habis final exam la kata kan..so mood nak balik tu berkobar-kobar. 

Nasiblah waktu tu aku galas backpack. Backpack tu lah penyokong aku dari aku tergolek-golek macam dalam cerita hindustan. Akan tetapi aku mengalami kecederaan jugak. Bayang kan hentakan jisim kg badan aku campuq dengan kg backpack aku. Sakit sangat. Sakit gila baq hang. Hentakan pulak kena dekat penjuru tangga yang agak tajam. 15 saat lepas aku jatuh, aku tak boleh bangun. 4 saat lepas jatuh aku toleh belakang kot ada org yg nmpak kejadian memalukan tu..fuh..xdak yang melihat.


Apakah kesan selepas jatuh dari tangga?..aku boleh jalan normal tak rasa sakit. Yang rasa sakit nya bila nak bangun dari duduk atau bila nak duduk.
Aku khuatir tulang pinggang aku retak. Tapi kalau retak takkan boleh jalan kot

12 ,134 blogger sensasi komen:

Kak Wawa said...

Allah, bh bayang camne jatuh.. ")

sinuha said...

laa.. kesiannya. Get well soon :)

ewanthology said...

kena check doctor tu...ehh silap, kena suruh doctor check tu.

Hidayah Suhailee said...

alahai.. ksiannya.. lain kali hati2 tau.. baca post ni td trus teringat time jatuh tergolek dekat pasar gantung.. malu.. ramai tgk. haha

Anak Wak Mail said...

jatuh tangga tak best, jatuh cinta osemmm..haha

budakvanilla said...

mesti sakit kan. BV pernah jatuh terlentang dekat dapur rumah sebab licin sangat. semua gelak. T^T. lebih skt hati dr sakit belakang. hahaha XD

Fifieyqa said...

be careful dear. saya terjatuh tangga macam belum pernah lagi. tapi terjatuh dalam bilik air tu penah le. bergegar otak bakhang. huhuhu.

CD said...

Uish. Sakit tu sis.. nasib baik xjadi apa2.

Nurul Husna said...

hai...get well soon...btw u are student from which uni?

fadh leyanie said...

Hye, thank you..sy dari uia

Unknown said...

Assalamualaikum..Hai..sy pn jadi bende same..baru ke lepas jatuh tangge ni..n rase sakit pn same..bile nak bangun dr duduk or nk start duduk..sakitnye Allah je yg tau..tp bile jalan tu ok dah..so nk tnyw sis mcm mane bole baik? Lame x? Bukan retak kan? Nk solat time rukuk n sujud pn rase nk nangiss..sakit wooo

Unknown said...

Assalamualaikum..Hai..sy pn jadi bende same..baru ke lepas jatuh tangge ni..n rase sakit pn same..bile nak bangun dr duduk or nk start duduk..sakitnye Allah je yg tau..tp bile jalan tu ok dah..so nk tnyw sis mcm mane bole baik? Lame x? Bukan retak kan? Nk solat time rukuk n sujud pn rase nk nangiss..sakit wooo

JEJAK LU ORANG