Monday, July 8, 2019

Persamaan

Aku baru terfikir kenapa aku ada chemistry dengan boss aku. Pertama orang sering kali melabel kami sebagai garang dan muka ketat. Hakikatnya kami mmg muka macam ni. Muka yang jarang2 senyum. Tapi hati kami baik.

Itu yang aku dapat lihat dalam diri dia.

Hari ini. Aku ke kursus kahwin. Pembantu penyelaras majlis menegur aku supaya melebarkan senyuman. Muka aku mmg mcm ni sis.. Muka yang tegang.

Sesi petang sekali lagi dia terserempak aku. Tapi kali ini aku memimpin dan berbual mesra bersama seorang peserta kursus yang OKU yang cacat penglihatan.

Dia pelik melihat aku.

1 ,134 blogger sensasi komen:

Mohamad Mohaimin said...

Boleh saya dapatkan skrip penuh LELAKI BUTA ITU BAYU ? kerana saya berminat untuk mementaskan skrip drama anda . Saya pelajar politeknik tuanku syed sirajuddin arau perlis.Course DVV Pengajian video Dan Filem semester 3. Projek akhir untuk subjek DVV 3043 Acting Directing adalah pementasan teater. Jika anda sudi memberi kerjasama kepada saya, anda boleh email saya di mohaiminabdulmalik@gmail.com

JEJAK LU ORANG