Tuesday, December 27, 2011

AKU TAK NAK JADI KELDAI DADAH.BUKAN KERANA AKU BERSIKAP PERKAUMAN

IKUTI PERBUALAN PANAS ANTARA ADIK CUN DAN AWANG HITAM
AH : DIK,TOLONG JUAL DADAH BOLEH ?
AC : TOLONG JUAL DADIH BOLEH LA.DADAH TAK MAU.
AH : BAYARAN LUMAYAN DIK.BOLEH PEGI PARIS. 
AC : PEGI PARIS? PEGI MEKAH BOLEH?
AH : ERR..PEGI MEXICO BOLEH?
AC : TAK NAK ! NAK PEGI MEKAH.
AH : KAU NAK PEGI MEKAH DENGAN HASIL JUAL DADAH?
AC : BUKAN...BRAPA KALI NAK HABAQ,TAK NAK JUAL DADAH..NAK JUAL DADIH..



Assalamualaikum,


p/s: akhirnya cita-cita gua nak jadi Superman tercapai dan baru gua perasan yang muka gua dengan clark kent ada iras-iras.Ada jugak dikalangan rakan-rakan gua yang baru perasan yang gua dah tukar jantina.Ada jugak yang tak perasan.Tapi gua rasa tukar jantina dalam fb tak salah kowt..sebab tak memerlukan pembedahan plastik.Lagi pun tukar jantina dalam fb kos dia tak mahal.Boleh la lepas ni gua nak ngorat awek-awek fb cun dengan muka yang macho.-sekian..

Eh ade lagi...

FAIL JENAYAH : FACEBOOK 
Lepas gua tukar jadi kent clark,.gua bukak la friend request dengan harapan clark kent sebenar add gua..Ya,memang gua mengaku ada clark kent add gua.Cuma namanya berbeza ala-ala Jepun dan rupa yang sama.Gua begitu teruja dan approve..Setelah approve maka terungkailah segalanya.Keterujaan gua semakin bertambah..wahh..rupa-rupanya clark kent itu adalah
“Awe Hite”/”Awang Hitam yang pemes dengan kegiatan haram jadah dadah marabahaya.Gua harap tak ada awe hite yang terasa dengan entry gua.Buat awang hitam yang faham bahasa melayu,,gua mintak maap okay.Gua terus ke ayat report/blocked person..dan blocked itu clark kent.Bukannya gua bersikap perkauman..kerana dia hitam dan gua putih.Cuma gua takut dengan apa yang gua dengar dan apa yang gua lihat dengan isu semasa sekarang.. gua tak nak jadi Keldai dadah..penjual dadah..dadih tu boleh lagi la..kalau ada sesape nak gua tolong jual dadih,gua boleh tolong..

itulah kata orang melayu 

“kerana nila setitil rosak susu sebelanga”


GAMBAQ AKU TAK DAK KAT SITU TOKSAH CARI
DRUG IS NOT YOUR LOVE.TAK DAK DUIT
NAK KAWIN JANGAN JUAL DADAH

p/s kali kedua : gua akan membalas jejak lu orang serta komen nanti.Sebab sekarang gua sibuk jual dadih..-sekian buat kali kedua.wahaha..chiau !

72 ,134 blogger sensasi komen:

محمد أمين بن أريس said...

awang hitam??? kalau dye berjantina perempuan bagaimanakah???

aleen aiden said...

biar jual dadih,jangan jual dada.eh!jangan jual dadah sbenarnye.kah3

Marcella said...

gua nak dadih keladi patploh..


lu nampak makin ensem sekarang..




hahahaha..

izzahdegreat said...

dah bukak meniage dadih kah?? walaweyh untunglaa~~~ haha
kerana segelintir awang hitam jual dadah dh rosak reputasi sume awang hitam yg ade kat malaysia hehe...sytle x ayat wa?? ;p

MiSz fiFiEyQa said...

bahaya kan zaman sekarang ni...harap2 kita tak la desperate sgt sampai terjebak dgn benda2 camtu..seram!!

Tasha said...

xle percaya org sngt,bkn awang itam aje..org kite pun

✿Dear Yayah✿ said...

dah macam mat lutfi pulak dah..

"jual dadah jangan, jual dadih takpe.."

hahaha..kelakar bila sy bayangkan muka akak buat gaya mat lutfi ckp cenggitu..haha

gr@wn said...

u jual la dadih campur asikrim. waaaaaa =Q

afiqazizan said...

Memang dah banyak dengar kes2 pasal awang hitam,dadah,penipuan melalui internet dan lain2..bahaya betul kan..:)

Nanan said...

kesian kat yg betol2 dtg nak blaja. muka kesian~ jahat gle org jahat ni. hehe

ema said...

dadih ok, jangan jual dada or dadah. lain pergi dy nanti. HAHA ;)

r-5 said...

peh kesian awe hite tu.. hahaha hang tak payah la jadi keldai dadah, bior je keldai jadi keldai dadah.. haha untung kongsi sama rata dengan keldai tu.. wakakaka

Miss Purple Ungu said...

mmm...sedapnya dadih
cuba la jual dadih dlm blog ni ok hehehe :p

Sha. N. said...

Awang hitam sweet talker ke?haha
Sekarang ni memang mcm-mcm kes.
Kena berhati-hati dan berjaga-jaga.

semutsengal said...

awang hitam ? Err, abaikan abaikan aku nak dadih jagung setengah,

nitnot said...

Terliur boleh ? HAHA

Eh wa tengah ngidam nak makan dadih nii . Nak dadih milo seperiuk boleh ? *wink wink ;D

Kehkeh !

"Biar makan dadih jangan makan dadu , eh tak jangan makan dadah!" Ehe ;p

Puan Kutu said...

dadih tu sedap..dadah tak pernah try rasa lg.haha..

El-Janna said...

hueh89989 dadih smpi mekah..

skrg awh hitm ni bikin hitm malysia. eh?

Teenager Housemaid said...

bahaya betul dgn org yg suh jual dadah ni..
uish..awang hitam itu sgt merbahaya! hoho..

p/s: follow cni..:)

sLpmEpLz™ said...

HAHAHAHA nak jual dadah eh, dadih.. xjual, bedal sendiri :p

SheyPull said...

jgn mudah percaye dgn orang yg tak kenal.>:P


JOM singgah blog saya nak? Ade cite best...Bencana atau Musibah di TERENGGANU?

emy zulaiha said...

wah boleh plak cik fadh nie men tukar2 jantina kan.hehe hati2 fadh manusia nie cepat terpedaya kalau pasal duet kan.hehe mujur iman fadh kuat nak jual dadih je kan.haha :P

missSenget said...

sila ngurat aku....!


hahaha..

jual dadih lmbat untung laa adik manis..

schaze zainn said...

yeah jual dadih HALAL =D

ZORA said...

dadah memng pembawa bncana....

♥e'in♥ said...

harap2 kite semua dijauhkan dr ditipu..

MulutPayau said...

Jual dadih pun ok jugak...sedap..!!!

nurkaloi said...

hahah superman ! terbaik !

LAici KAng Ais said...

tul tuh..jgnlah jual dada,dadih ok.nak sikit cik fadh...perisa coklat sepuluh:)

d_LA said...

tetibe rs nk mkn dadih..bak sedozen..

jauhilah dadah..dekatilah dadih

Anak Wak Mail said...

jual dadih susah nak laku lah,,aku pernah jual kat sekolah,,budak2 kecik tu sebelah mata pon tak pandang..hampeh tul

-lara croft-

TiraPengemis said...

saya peminat dadah....
eh silap...dadih la...
nyum2...

Atiqah Zakaria said...

Jangan jual dadah, dadih perisa vanila takpe :P

Juliet_iRa~" said...

huhu..jangan tertipu dgn awang hitam..heee

محمد رازيق said...

huiyoo. desperate sagat tuh. bahaya zaman sekarang ni. gua kena pandai jaga diri. hehe. jmput bc PUTUS CINTA :)

fadh leyanie said...

@محمد أمين بن أريس
perempuan pun sama saja,eh kalau ppuan jadi bedah hitam la,kah3

fadh leyanie said...

@aleen aiden
jual dadah ke dada ke..ianya haram! haha

fadh leyanie said...

@Marcella
lu nanti bgtau nak bila jam berapa,kah3.ai baru perasan yg gua ni handsome.lalala

fadh leyanie said...

@izzahdegreat
takde can la awang hitam nak mngorat...style btul ayat lu ! :P

fadh leyanie said...

@MiSz fiFiEyQa
jangan mudah terpengaruh dgn kata2 sudah cukup untuk kita dari menjebakkan diri..:)

fadh leyanie said...

@Tasha
betul tu,,org kita pun sama jugak..:)

fadh leyanie said...

@✿Dear Yayah✿
marah pulak mat lutfi kerana di persamakan..eceh! :P

fadh leyanie said...

@gr@wn
wa,kalau letak eskrem lagi laku..haha

fadh leyanie said...

@afiqazizan
penipuan dalam internet mmg banyak,apa yg pnting kne hati2 :)

fadh leyanie said...

@Nanan
tu la,tak pasal2 dorang kna skali di cop sebagai jahat..:P

fadh leyanie said...

@ema
dadih tak haram..xpa...haha :P

fadh leyanie said...

@r-5
keldai tak pro la dalam bab mngedar ni..haha

fadh leyanie said...

@Miss Purple Ungu
dadih mmg sodap,boleh gak tu akan di pertimbangkan.:P

fadh leyanie said...

@Sha. N.
mngikut apa yg berita cakap mmg sweet talker,sweet talker bersebab.:P

fadh leyanie said...

@semutsengal
setengah tak jual,suku jual..haha

fadh leyanie said...

@nitnot
silakan sampai keluar air liur,haha
milo punya dadih dah habis tinggal dadih teh je.haha

fadh leyanie said...

@Puan Kutu

takkan tak pernah,ubat itu dadah :P

fadh leyanie said...

@El-Janna
kes ini semakin berleluasa di sini..:P

fadh leyanie said...

@Teenager Housemaid
boleh ke tali gantung ma..:P

fadh leyanie said...

@sLpmEpLz™
nak jual dadah bajet kna banyak..haha

fadh leyanie said...

@SheyPull
ya..itu betul plus tepat !

fadh leyanie said...

@emy zulaiha
tukar jantina alam maya je kowt..haha

fadh leyanie said...

@missSenget
nanti aku ngorat,mmg lembab semacam je bisnes ni,kna tunggu time sekolah kowt baru laku.haha

fadh leyanie said...

@schaze zainn
jom jual sama2 !

fadh leyanie said...

@ZORA
dadah juga merosakkan jiwa raga..

fadh leyanie said...

@♥e'in♥
mintak di jauhkan segala yg buruk.:)

fadh leyanie said...

@MulutPayau
mai2 beli ramai2..haha

fadh leyanie said...

@nurkaloi
superman hensem ! :P

fadh leyanie said...

@LAici KAng Ais
perisa coklat spoloh..! siap! :P

fadh leyanie said...

@d_LA
dozen?nak buat kenduri ke apa..haha

fadh leyanie said...

@Anak Wak Mail
OWHH LARA..
aku baru rancang nk ddk depan skolah..:P

fadh leyanie said...

@TiraPengemis
kalau peminat mesti tau membuat,syukur bukan peminat dadah..:P

fadh leyanie said...

@Atiqah Zakaria
haha..takkan vanilla je..:P

fadh leyanie said...

@Juliet_iRa~"
bahaya..bahaya..hadooo

fadh leyanie said...

@محمد رازيق
nak melancong percuma punya pasal..:P

Emy Sharmimi Nadia said...

dadah!!
musuh tu,...
hehe...

mudah2 han kita semua xterlibat dgn dadah..insyaALLAH!

Si BuDaK KaChAk said...

nk dadih 1 bleh???heheeh

JEJAK LU ORANG