Thursday, May 5, 2011

PENDEDAHAN EKSKLUSIF..KORANG RASA OSAMA BIN LADEN TU WUJUDKAH?




Assalamulaikum...amacam tajuk entry,,eksklusif sangat ke..mungkin korang dah tahu hal ini..mungkin jugak tidak..oleh itu yane aka fadh nak kongsi apa yang ada..OSAMA BIN LADEN ...dah meninggal...betulkah? atau beliau sememangnya tak wujud...dalam erti kata lain ini cuma suatu helah untuk menunjukkan agama Islam ini kejam..betulkah yang mngebom kebabom menara WTC itu angkara OSAMA? mari kita lihat..
sekarang ni,,sekarang jugak..korang yang tengah membaca entry ni..


1) bukak MICROSOFT WORD korang..
2) taip huruf besar Q 33 NY...(no pesawat langgar WTC)
3) tukar saiz font kepada 48 atau sebesar yang korang nak
4) highlightkan..tukar kepada font WINGDINGS..


SO HASILNYA :..APA YANG ANDA LIHAT?adakah kebetulan atau rancangan..

68 ,134 blogger sensasi komen:

Syuxer said...

bagi saya la kan..emm cam ada propa aje ni..ntah2 untuk naikkan populariti obama kot..ntah ye ntah tidak..yang penting dunia sekarang memang pelik,aneh,misteri dan mengjengkelkan

muhamad hanif said...

arrrggghhh ! osama lagi..mencik..mencik !

aku said...

entah la..tak dapat nak dipastikan..konspirasi ape yg cuba dimainkan..huhu

ain dzaya said...

saya stuju sgt..semua nie game politik smata2..ita nie sume dipermainkan..

http://aindzaya.blogspot.com/2011/05/important-everyone-should-know-about.html

IMPORTANT: EVERYONE SHOULD KNOW ABOUT IT!!

r-5 said...

saya daripada dulu sangsi ngn osama tu, ntah wujud sebagai pembela islam atau tidak~ haih! or satu propagation barat. dunia2~

hamzah ian said...

kebetulan kot.. emmm

Jay said...

Bagi saya Osama di wujudkan untuk bg laluan US menyerang afghanistan.Dan kalau mengikut teori kapal terbang yg dibawa itu bukanlah org islam..tetapi org US sendiri..dn sewaktu rempuhan tu terjadi..Kapal terbang baru nak laggar tapi kat bahagian tgh bngunan dh meletup..Semua keputusan yg dibuat bukanlah dari obama tetapi Yahudi laknatullah...Kalau ikutkan pengganas yg betul,israel adalah pengganas dunia..:)

Far8 budak baik said...

ini semua propa je..
sebab nk lemah kn semangat org
islam..huh..

gigiAriEma said...

sememangnya gigi tak pcaya yg lggar tuh islam..huh! barat byk dgn tipu helah..

gigiAriEma said...

sememangnya gigi tak pcaya yg lggar tuh islam..huh! barat byk dgn tipu helah..

Fatma Diyana MB. said...

dunia ohh dunia. -__-"

MG said...

rase cm tpu je osama2 sume ni..~

fadh leyanie said...

Syuxer : macam hal la dunia skrg ni,,mungkin jugak Obama nak tenteram kan rakyatnya.

fadh leyanie said...

aku :antara wujud atau tidak, macam-macam helah..

fadh leyanie said...

ain dzaya : tak suka politik,,pening2 ^^

fadh leyanie said...

r-5 : ada yang kata osama wujud tapi hanya rakyat biasa,,ada yang kata osama terlalu lurus lalu d jadikan bahan.macam2 la..

fadh leyanie said...

hamzah ian : mungkin ianya kebetulan..microsoft tu yahudi yg cipta.:)

fadh leyanie said...

Far8 budak baik : ramai yang mengatakan ini semua propaganda,,sejauh mana kesasihannya.

fadh leyanie said...

gigiAriEma : sy pon tak percaya gigi..musykil2 ^^

fadh leyanie said...

MG : Osama mungkin juga rekaan presiden B$%$..macam tak wujud .

fadh leyanie said...

Jay : maklumat yang bagus,,ISRAEL dari keturunan dulu memang begitu,,sampai lah akhir zaman.

Ayie said...

Osama tu rasanya memang wujud, tapi tuduhan amerika tuh boleh dipertikaikan sebab takde bukti.. Pada tahun 1995, osama pernah dituduh menjadi dalang cubaab bunuh keatas hosni mubarak, tapi disebabkan takde bukti, dia tak dihadapkan ke mahkamah.. ^^

fadh leyanie said...

Ayie: lain orang lain pendapat,ada juga yang mngataka kumpulan AL QAEDA tidak wujud..entah la..pening2

Hanis Azla said...

entah yer.. yg penting semua umat islam terus bersatu dan tidak ditindas..

Salam kenal yer.. oohh.. akak dah daftar diri sebagai peminat juga.. he..he..

[sutera kasih] said...

yup..dh prnh try cek kt Mic words huhu..ntahlah..dunia skrg mcm pelik2 dh kan

Made Budi said...

Adakah konspirasi disana? atau hanya kebetulan saja? biarlah waktu yang menjawab kebenarannya.

Ihsan Arifin said...

wallahualam. Allah Maha Mengetahui

Cik Bidadari said...

payah nak cakapkan awak... yahudi... mewujudkan menda yang takda memang expert dorangkan... tapi kalau wujud kita nak cakap apa...? doakanlah agar allah beri pembalasan yang sewajarnya

muhamad hanif said...

err ? singgahsinggah..realiti konspirasi apakah ? huh ~

HAZWAN17 said...

tak tau nak cakap macam mane...tapi kebarangkalian semuanya macam propaganda je...

Liza Razak said...

ini semua propaganda amerika je...ntah2 osama tuh x wujud pon

Anis Zafirah said...

Haishh, tak habis2 kan dunia punya putar beit +___+'' Kita yang bingung tak tahu pape, so, tak nak pikir panjang2 :)

qellissa said...

pernah dgr gak pasal konspirasi ni..tak tau lah menafikan atau tak kewujudan Osama Laden ni..Tp gambar yg disiarkan semlm mmg nampak seperti ada konspirasi kan..

delarocha said...

konspirasi terancang

fadh leyanie said...

Hanis Azla: betul kak..jangan berpecah belah..tq mlapor diri ! ^^

fadh leyanie said...

[sutera kasih] : tula,,dunia2..T_T

Jay said...

jom join segmen waa.hehe

fadh leyanie said...

Made Budi : waktu akan menentukan segalanya ..

fadh leyanie said...

Ihsan Arifin : betul !

fadh leyanie said...

Cik Bidadari :kalau wujud tak boleh cakap pape jugak..

fadh leyanie said...

muhamad hanif : tak tahukah?tanya jiran sebelah..

fadh leyanie said...

HAZWAN17 : ramai berpendapat ianya propaganda.

fadh leyanie said...

Liza Razak : tu la,,propaganda Amerika,,

fadh leyanie said...

Anis Zafirah : tak nak fikir panjang2?lagi best. tak nak masuk campur,,haha

fadh leyanie said...

qellissa: gambar tu tidak dapat mmbuktikan kesasihannya.

fadh leyanie said...

delarocha : memang ini adalah rancangan,,tapi mungkin jugak betul,tapi mungkin jugak rancangan
-__-

Far8 budak baik said...

tu ar..mmg telah dirancang kn..
tapi org cakap itu propa je..
x mmg x caye huh

r-5 said...

yahudi memang banyak propagandanya~ so kita kena sentiasa berhati2 dengn berita yang mereka utarakan..

Ija AppLe :) said...

takot ngan dunie skrang,
macam2 boleh jadi.. =.="

cikida said...

macam2 hal dunia sekarang ni..kadang2 malas dah amek tahu..tapi tak boleh,,wajib kene tahu kan..huhu...

cik azeya said...

dah buat dah yang itu. gile betol lah si obama ni. hish.

Wani said...

wow ! really ???

lilypelangi said...

sebenarnyer , amerika hanya cari alasan tuk musnah negara2 islam . err!!

fadh leyanie said...

Far8 budak baik: tak payah percaya la..duk diam2.hhaha

fadh leyanie said...

r-5: selalu kena berwaspada dengan mereka..betul tu !

fadh leyanie said...

Ija AppLe :) : takut jugak..awk da tukar name ! hee:)

fadh leyanie said...

cikida : memang betul,,huru hara..kte tak bole jadi katak d bawah tempurung..:)kne tau

fadh leyanie said...

cik azeya: jaga2 obama baca nih..huhu :) kne bom kang..

fadh leyanie said...

Wani : tak tau la mana yg benar..:)

fadh leyanie said...

lilypelangi: yg tu betul,,dorg kan anti Islam..

ain nadzirah said...

saya pernah tgk satu video yg mengatakan osama laden nie xwujud pun. die cume perisik, yg menyamar. semua nie propaganda yg nk menjatuhkan islam hurm entahlah,

wallahualam..

FurBall said...

bg aku r..dorang us nih nak wujud kan satu entiti supaya dorang boleh serang middle east..sejak osama tuh berlanjutan dari afghanistan ke iraq..dgn alasan nak cari osama..padahal nak memonopoli minyak dunia jew..

fadh leyanie said...

ain nadzirah: pernah jugak tgk video tu..mmpunyai pndapat yg sama,wallahualam..

fadh leyanie said...

FurBall: semuanya pasal negara tu kaya minyak..

a pis of art said...

penuh dengan teka-teki.. best2.

amna said...

tak tau nak ckp cmne. setiap perkara ada hikmahnya ^^

fadh leyanie said...

a pis of art : teka teki yg pasti ada jawapan:)

fadh leyanie said...

amna: betul,,pasti ada hikmah

JEJAK LU ORANG