Thursday, May 26, 2011

HANTU NAIK BASIKAL PUKUL 3 PAGI ...





HANTU NAIK BASIKAL PUKUL 3 PAGI ...


tak ada manusia yang terlahir sempurna jangan kau sesali segala yang telah terjadi kita pasti pernah
dapatkan cobaan yang berat seakan hidup ini tak ada artinya lagi syukuri apa yang ada
hidup adalah anugerah tetap jalani hidup ini melakukan yang terbaik tak ada manusia 
yang terlahir sempurna
jangan kau sesali segala yang telah terjadi
Tuhan pasti kan menunjukkan kebesaran dan kuasanya
bagi hambanya yang sabar
dan tak kenal putus asa...............................................................................


Assalamualaikum,,.


Suasana di rumah lama pada waktu ini sangat sunyi kerana semua orang sudah tidur..jam menunjukkan 2.30 pagi.pada waktu beginilah selalunya hantu2 keluar berkeliaran.yane mnyelak langsir menjenguk ketingkap memerhatikan sebatang pokok lama....*ok setakat ni lain clear..tiada apa yang melambai yane di situ..tapi kalau ada yang melambai bagaimana?weiyh ada org naik basikal pagi2 buta..apa kejadahnya

Suasana yang suram ini telah membuatkan sel2 idea seram datang menerjah di minda.pada mulanya entry ini bertujuan untuk menceritakan tentang kisah 5 sahabat di rumah lama british Bukit Larut ,Perak..tetapi entri ini tidak dapat di teruskan kerana yane telah di beri amaran oleh hantu hembus-hembus…
Sedang menaip kisah 5 sahabat itu,,yane pasti,hantu hembus-hembus tu memang nak kacau yane!
Tetapi melalui adik yane yang nyenyak tidur..tiba-tiba …prooot…bunyik kentut adik yane..mengalahkan bunyi enjin start motor.ok yane terpaksa menutup laptop menyimpan entry ini sebagai draf.amaran pertama sudah diberi. hembusan yang bukan dari mulut…-sekian-

p/s: citer tu dah siap..cuma tak publish lagi.BUNYIK KENTUT ADIK AKU MENGEJUTKAN AKU..

56 ,134 blogger sensasi komen:

Liyana Zahim said...

ceh wat saspen je..

ArulchelseA said...

cuak aku baca..kihkih..

Awan Biru said...

Hahaha...
Ada plak kentut masa tidur. Mimpi pasal makan mungkin.

Zura said...

hahaha...lawak entry nie..bunyi kentut merencatkan aktiviti blogging...

mOon jOhari said...

...kawan mOon pernah npk hantu kayuh basikal....dia kayuh tapi basikal 2 kat c2 je....betOi...x tipu...

islam mumtaz said...

itu lirik lagu demasiv ya? salam kenal... hidup pasti indah.. tergantung kita mensikapinya.... dan anugerah yang Allah berikan selama kita hidup taka akan bisa di gantikan atau di hitung...

nanad said...

gahah..amaran awal tuh..jaga-jaga ;)

KAMIHIDUP said...

sekali bunyi kentut, wahaaa.

kotak bulat said...

ehehhehe..kelakar.. :)

Prince Halilintar said...

adeh..tibe2 ade bunyi kentut plak..spoil mood prince tgh makan ni..

Dilla Ady said...

sabo jek dik...babap kang!

Aimi dan Pakcik Hashim said...

dah takut tido lewat plak

daddyzkool said...

dengar bunyi terkentut pun terkejut....ish2...hehe

fadh leyanie said...

Liyana Zahim : huahua..jeng3..^^

fadh leyanie said...

ArulchelseA: aku pun cuak pada mulanya..hihi

fadh leyanie said...

Awan Biru: kentut yang tak di sengajakan ..^^

fadh leyanie said...

Zura: sedap2 time tu idea keluar..tup2 dapat amaran..mmg seram..haha

fadh leyanie said...

moon :uish seram tu moon..boleh demam

fadh leyanie said...

islam mumtaz: ya itu demasiv punya lirik.slm kenal juga

fadh leyanie said...

nanad : mmg kna sentiasa berjaga2,,bahaya,,

fadh leyanie said...

KAMIHIDUP: bunyik kuat weih..

fadh leyanie said...

Prince Halilintar: kentut kuat tak bau busuk prince..silakan makan..ngeh3

fadh leyanie said...

kotak bulat: mmg kelakar..tapi takut jugak wo..

fadh leyanie said...

Dilla Ady: jgn babap..haha sabo2 bnyak2

fadh leyanie said...

Aimi dan Pakcik Hashim : tak buleh tdo..apa boleh buat..haha

fadh leyanie said...

daddyzkool: ya ampun..terkezut la pasai bunyi nya lain macam..di tambah pulak suasana suram

EZAN IDMA said...

haha seram do, cepat sket publish. yg kentot tu bunyi kuat ke? smpai tekejot? hehe

Anak Wak Mail said...

hahaha..bunyi kentut tu lagi seram dari hantu ni..hihi..

cepat publish yanie..tak sabar nak baca..=)

kura said...

Amboiii! bunyi kentot nya. potong cite betul. heheh

Rtp Farra Arisha said...

kikiki. suspen sajooo!

kelakarrrr!

muhamad hanif said...

HAHAHAHAHAH,,

kaki suspen betullah ciss !

saiazuan said...

hahahaha xD

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Feleventx.blogspot.com%2F2011%2F05%2Fmy-story-pertarungan-antara-gajah-dan.html&h=7beae

ABU said...

entry apa tu..
entry hantu2 ke entry kentut2..hehehe

Si DauN CeRi said...

hahaha.. kene angin kus kus daaa.. :p

fierapirot said...

hahaha...spoil je bile bace akhir sekali..kentut tu yang tak leh tahan tu..kekeke..=)

mardhiah ismail (: said...

hahahaha org dah tunggu dah cite die td hehe

Syuxer said...

hahaha..saspen bukan kemain..kaco betul la adik awk tuh..heheh..

islam mumtaz said...

berharap ukhuwah islamiyah tergapai.. hehehe salam kunjungan nih...

Ija AppLe :) said...

haha..mesti kentot bau kaw2 en..
smpai terbantut berbloging tuh ! ^^,

Shiety Myra Chubbyra ;P said...

haaha..tajuk cita hantu naik naik basikal tapi cerita nya kentut adik berbau busuk haha

Made Budi said...

hahahha........, aktivitas posting blogger dikalahkan oleh KENTUT...prrrooottt :)

fadh leyanie said...

EZAN IDMA : waha..insyaallah publish nanti..kentut dia kuat siot..terkezut !

fadh leyanie said...

Anak Wak Mail: hantu dengar pon takut yunk..haha nanti yane publish :P

fadh leyanie said...

kura : saja mau bikin saspens jeng3..:)

fadh leyanie said...

Rtp Farra Arisha : wakaka takut2

fadh leyanie said...

muhamad hanif: haha..dupdapdup...saspen ,,yeay !

fadh leyanie said...

saiazuan : pertarungan antara gajah?haha

fadh leyanie said...

ABU: ni entry nak mngentut...haha

fadh leyanie said...

Si DauN CeRi: sebelum tdo budak tu minum air milo campur susu lantas jd kna angin kus2..hihi

fadh leyanie said...

fierapirot : haha..mula2 baca msti dah bayang muka hantu tu..

fadh leyanie said...

mardhiah ismail (:: haha..lek lu..bnyak lagi unsur suspen yg kna di masukkan..

fadh leyanie said...

Syuxer: haha..saspen skejap je..kntut tu kaco

fadh leyanie said...

islam mumtaz: ya..salam ukhuwah juga deyh.

fadh leyanie said...

@Ija AppLe :): gempak gila bunyinya..tapi tak ada bau..sbb kntut kuat.haha

fadh leyanie said...

Shiety Myra Chubbyra ;P: hantu tu mnyelit kejap dalam cter ni..hihi

fadh leyanie said...

Made Budi: ia pak..bunyi itu menganggu kosentrasi ku utk blogging haha

JEJAK LU ORANG