Tuesday, October 25, 2011

GEMPAR : MISTERI PENEMUAN JEMBALANG DI BANGLO LAMA.JEMBALANG TU BUKAN PEREMPUAN CURANG TU.

KENAPA AKU YANG DI PILIH? KENAPA AKU? KENAPA AKU MAMBANG HOI !!?*emosi 




Memang banglo tu berpenunggu ! Ada berani nak ikut jejak langkah aku ? aku memulakan langkah aku,.malam tu niat aku nak camping kat banglo tu,dan.. tiba-tiba..muncul kelibat seorang budak,,jembalang mungkin..ini dia jembalang yang sempat aku rakam-ikuti sambungan cerita di bawah ingin aku tegaskan,kalau korang demam jangan ikuti kisah ini begitu jugak dengan yang panas baran,di khuatiri emosi korang akan terganggu.tolong ikut arahan aku.





Sesungguhnya ,rumput yang hijau boleh bagi ketenangan kepada daya penglihatan.
*tapi apa kena mngena dgn Shah Rukh Khan?




Adakah aku mengutip sampah di sekitar kawasan rumput hijau?mencabut rumput?
mana monyet ni,,?
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
fuhh..lama aku tunggu monyet,monyet tak muncul-muncul dan akhirnya aku
mengambil keputusan untuk..

memancing ikan :)











ikuti sambungan kisah,tadi iklan kejap.Ada berani nak ikut jejak langkah aku ? aku memulakan langkah aku,.malam tu niat aku nak camping kat banglo tu,dan.. tiba-tiba..muncul kelibat seorang budak,,jembalang mungkin..ini dia jembalang yang sempat aku rakam.....fuh..1..2...3..tarik nafas dulu...
                                                                                





























Tarrra....! inilah dia jembalang yang amik air pepsi aku dalam entri  sebelum  ni kah3,terus aku
tak jadik nak bermalam kat banglo tu..kesian la pulak aku tengok dia..aku pun bagila secawan air kat dia.*bukan air laut tau yang aku bagi tu sebab air laut sangat masin,maka aku bagi air oren ,aku masih tidak berpuas hati dengan kisah perempuan curang..aku nak buat iklan kejap

"
"
"
"
"
"
"

Semoga korang terhibur dengan kisah merepek aku,bertemu lagi dalam entri
akan datang,bubye !

72 ,134 blogger sensasi komen:

I am...izuan said...

iissshhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!suspen je

nurkaloi said...

eghh ingt pasal banglo
tp braninye g amik gmbar kt bglo uh
terbaik laaa heheh

tp ape kes curang-curang uh
memang merepek ni kaloi tak paham hahah eghhh ~__~'

noraauliyya said...

heeee ..byk cerita dalm 1 entry .

Syuxer said...

yeah..syuk terikut2 emosi plak hahaha..memancing ke..ikut stail abah la tu kan hehe..

kesian jembalang tu kena hahahah..

tak patut curang kat orang yang menghargai kita kan..padah masa depan kelak hehe

Anak Wak Mail said...

haha..hantu pepsi tu ikut je yanie kamana-mana..menenggek je dia kat yanie ye..hahha..

bloghok said...

wahhhhhhhhh

muhammad amin aris said...

seram sejuk aku bce...sampai berselubung....bhahaha... :D

Miss Purple Ungu said...

cuba masuk dlm banglo tu hehehe ;)
nampak menyeramkan

nGiau said...

adooiiii bikin tekejut

adwafarahin said...

serius buat saspen btl! -___- !

ZORA said...

hahaha....1001 cerita ni...:P

cik sakdi said...

hahah dah agak dah.. mst bukan pasal banglo tu.aku tgok posing sakan je. wahahahah

DAUD said...

cis, tak habis lagi cerita air pepsi berkicap

Gen2Merah said...

ehehehe.. serius saja saya membacanya,, ingatkan ada cerita hantu tadi.. ekeke

aniki said...

aku paling suka part burung gagak tu..memang luck ko ar amoy..haha

khairul akmal bin azman said...

tajuk kene suspen kan2..

faizal mohd said...

cantik banglo tu.

Marcella said...

hahaha...

selamat aku ni kategori berani ala ghost busters..

sudah ku duga gerangan apa jembalang itu..=)

dhiera said...

LOL...pening saya baca~

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

halamak macam macam ceta ade ye di sebalik banglo usang tu . heee :)

Fadzli Amir said...

Salam kenal....ingatkan cerita seram.....rupanya kemerapuan yang melampaui batas kesusilaan dan kedaulatan undang-undang negara uzbekistan utara....

afiqazizan said...

lah bukan cite hantu rupanya..:) eh pandai ke nak memancing tu..hihi..:)

teyn teyn said...

nak emosi jugaklahh ..
haha

delarocha said...

reti ke memancing???

nik lan nik mat said...

selamat tinggal????

Anonymous said...

Ape masalah ko ni syialllll! Xphm aku

fidah adie said...

hampeh =='suspen je..haha..

fadh leyanie said...

@I am...izuan
dupdapdupdap..haha

fadh leyanie said...

@nurkaloi
amik dari jauh je kaloi,kalau nak masuk dalam tu bahaya..kes curang tu mmg merepek..=_=`hihi

fadh leyanie said...

@noraauliyya
ceritera campur aduk.:P

fadh leyanie said...

@Syuxer
biasa la syuk,,anak abah..haha
org yg selalu curang mungkin dia tak terasa masa depan dia padah..:)

fadh leyanie said...

@Anak Wak Mail
tu la,,dah tak tau nak campak mana hantu tu,,:P

fadh leyanie said...

@bloghok
hua..haha

fadh leyanie said...

@muhammad amin aris
ko kan demam amin,sbb tu ko berselubung kah3

fadh leyanie said...

@Miss Purple Ungu
nak masuk takut ada sarang ular.:P

fadh leyanie said...

@nGiau
adooii..haha

fadh leyanie said...

@adwafarahin
saspen sikit hihi..:)

fadh leyanie said...

@ZORA
kalau ikutkan nak masuk bnyak lagi cerita..jd 1028 cerita.:)

fadh leyanie said...

@cik sakdi
kalau ada hantu tak akan ku posing sakan sebaliknya pengsan sakan :)

fadh leyanie said...

@DAUD
cis! tak habis lagi tiada penamat.haha

fadh leyanie said...

@Gen2Merah
jangan serius sangat,,tiada hantu :P

fadh leyanie said...

@aniki
=_= mmg aku sangat bertuah,gagak yg berperikebinatangan..haha

fadh leyanie said...

@khairul akmal bin azman
sekali sekala saspens..haha

fadh leyanie said...

@faizal mohd
tinggal la kat situ,percuma.

fadh leyanie said...

@Marcella
lepas ni boleh la ko join aku cari hantu..haha

fadh leyanie said...

@dhiera
gunalah minyak cap kapak utk menghilangkan kepeningan..:)

fadh leyanie said...

@::ini belog saya . cinta hati saya::
banglo usang yang menyimpan pelbagai rahsia..

fadh leyanie said...

@Fadzli Amir
bukan la,,haha sampai afrika selatan tu..

fadh leyanie said...

@afiqazizan
mesti la pandai,,kah3

fadh leyanie said...

@teyn teyn
lama tak nampak kamu,jom beremosi:)

fadh leyanie said...

@delarocha
terlebih dari reti ha..jangan pandang sebelah mata.kah3

fadh leyanie said...

@nik lan nik mat
selamat tinggal sama maksud dengan bye dalam english dan sayonara dalam jepun,itu yg tahu :P

fadh leyanie said...

@Anonymous
astaghfirullah,I`ve already mention this entry slightly 'merepek' so dont be emotional anon,it may harm urself,peace :P

fadh leyanie said...

@fidah adie
mnghampeh kan diri sebentar,haha :P

Elie Lily said...

ahh..tipah tertipuu! hahah

I am...izuan said...

dia artis baru...dari sebulah realiti program..hehehehehe.....tak pe lah jadikan pengajran

fadh leyanie said...

@Elie Lily
elie tertipu..tertipu..kih3 :)

fadh leyanie said...

@I am...izuan
biarlah dia dulu budak hingusan seperti yg di perkatakan,skng dah jadi retis mesti la ramai skandal/bf..=_= yg tak popular di lupakan.manusia jgn cepat lupa diri.

cik fyza said...

errrr [=="] *menyirap jap

SaschaSantokki said...

siot la. seram apanya. haha. tpi bub curang aku xbleh pakai ni. sial tuh perempuan ! pantang. grr

sue perbs.. said...

ingatkan jumpe jembalabg betul tdi

aleen aiden said...

shah rukh khan dah beranak pinak da weh...pilih org lain!hu3

fadh leyanie said...

@cik fyza
boleh naik darah tinggi..kih3

fadh leyanie said...

@SaschaSantokki
biarlah perempuan tu,,satu hari tuhan pasti akan tunjuk..:)nyesal tak sudah

fadh leyanie said...

@sue perbs..
jembalang kelentong..kah3

fadh leyanie said...

@aleen aiden
ha...kecewanya..T.T

Wunny@Fariz said...

haha , interesting giler nie , lawak pown lawak . hee ~ tp suspen tu penting !

fadh leyanie said...

@Wunny@Fariz
keh3 kembang hidung sat..:P

I am...izuan said...

kena tag!
http://izuan-izuan.blogspot.com/2011/10/i-am-kena-tag.html

Pondok Usang said...

kisah yg sgt suspen.. penuh dgn plot2 yg tidak kuduga... =)

Politeknik PTSS Pauh Perlis said...

Ingatkan citer pasal rumah banglo yg berhantu kt taiping tu...hahaha

fadh leyanie said...

@Politeknik PTSS Pauh Perlis
ni mesti org tepen ni,sep! mmg pernah dgr kisah tu, tapi tak tau cerita yg sahih.hihi

JEJAK LU ORANG