Wednesday, July 4, 2012

WORDLESS WEDNESDAY NOMBOR 1





31 ,134 blogger sensasi komen:

Umie Naziera said...

pic kedua tu penah tngok dkt tv,dkt thailand klau xsilap..unik plak tngok

hairy said...

semak otak tgk..haha

penjajah minda said...

sempoi!

Ayie Abas said...

pendek kata....betapa besarnya peranan keretapi kat negara tersebut...hehe

Kesuma Angsana said...

dh jadi pengangkutan yng utama kat negara tu! sesak nyer

MiSz fiFiEyQa said...

pasar kat tepi kereta api?gigihnye dorang ni cari rezeki..

Nur Aischa said...

pict first tu, yaallah. dah macam apa kat tmpt keretapi tuh :O ramai betullll.

pict kedua, woahhh. osem osem. hahaha

Edy Fee said...

kejam giler bbpak bahaya.ish2...terul betul

the malay male said...

merbahaya

MulutPayau said...

alahai...mmng terkedu tengok....

Bulan Syurga Firdausi said...

wow...x pernah sy tegambar keadn mcm ni...

tirahzairi said...

haiyaaaa....cm best je...eh. hihi

Syazana Zainn said...

pic kedua tu kat thai kan ?

sbb pasar tu penah masuk dalam majlah 3 ;p

p/s: nasib lah mesia tak gitu -,-

O CIKTEDDY said...

kita kena syukur...

Marcella said...

hahaha..boleh kena gilis durian tu...

izzahdegreat said...

kagum! carik rezeki smp mcm tu...ish2

Nurulee said...

Gila cool. Sesak betul. Hoho =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/07/le-complain-day.html

Picoz Shupalula. said...

wahhh. cari maut

Ihsan Arifin said...

ya allah. tak pernah tengok pemandangan yang se'awesome' ni.
beza betul dengan malaysia. oh tanah airku ;)

asraf osman said...

haha..ni baru la penggunaan tanah secara optimum :P

Ati Masrif said...

mak ehh...

macam tak sayang nyawa jek

Teenager Housemaid said...

:)

Anak Wak Mail said...

aku risau tengok durian tu je..haha

Anak Wak Mail said...

aku risau tgok durian tu je..ngeh3x..:P

Ixbarr Abdullah said...

dah gaya hidup.. terpaksa la camtu, nak wat macam mana lagi kan..itu je memudahkan....

Botak said...

sistem jaringan kereta api diorang lagi besar dari malaysia., tupun masih tak cukup nak tampung.. (-_-)

d_LA said...

smpai skang rs cam xleh time yg pic no.2 tu..x kena ke buah durian tu, betul2 dok tp rail lak tu..syukurlah kite x camtu kan

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

Gua sebagai staf KTMB, wakil utara, cawangan stesen ktm bukit mertajam hanya boleh geleng kepala je.kl kt stesen gua depa buat lagu ni, mati gua kene maki ngn pgwai beb..tp kl kt area kolumpo, yg naik atas tren tu sume dah mati..kene elektrik.hahah.pastu kita kutip sama2 buat lauk bebuka.

IntaNBerliaN said...

bahaya tu.. blh beniaga plak kat keretapi lalu

Tinta Lana said...

Terasa otak pun penuh duk tgk penuhnya org dlm gambor ni (-_-)

buatbest said...

best dapat cium keretapi tu nanti..hoho

JEJAK LU ORANG