Wednesday, April 10, 2013

KAU FAHAM



rajah berhias



kadang-kadang aku saja cuba
testing testing 1 2 3
cubaan 123 123

ketuk ketuk bergema bunyi

dari situ aku lihat pelbagai warna

merah kuning hijau biru ungu

aku sengih

oh..kau warna hitam rupanya..

reject !

tak sama dengan aku

aku transparent pelbagai warna

#tak semua orang faham, yang pernah mengalami mungkin faham, kau yang berjiwa halus belum tentu faham.. biar aku dan Tuhan saja faham

22 ,134 blogger sensasi komen:

baby comel said...

Yeah.. Kita xphm...

Nadia Elena said...

ni ayat mcm org tgh frust je..
rilex kay. chill... =D

ishiko said...

org transparent brjiwa halus :)

Syazana Zainn said...

hmm ni pasal apa ni?

parti ke hape? HAHAHAHA

iteww nak pollow sini jugewww

jgn marah aaa.. HAHAHA

Mieza Jhaa K said...

Err err.. faham faham..???

the malay male said...

susah nk faham org lain

a i m z said...

yeahh..mmg kena test dulu...

boni kacak said...

apakah ini ye awak??

penaberkala said...

x paham
mendalam sangat mekasudnya ni
haha

Lady said...

transparent jee paham.. hehehe

NIA SI DRUMSTICK said...

ok.memahami.. xde manusia yg perfect.itu dia.
*ntah2 xsm ape kt pk kan.haha
confident je lebih ckp sm..

Anonymous said...

pelakarbisikanhati

hitam itu legap,
menyerap ceria warna,
lumrah hitam x terhadap,
tersingkap segala dokma.

lutsinar cahaya menembusi,
terpapar indah warna ilusi,
mebongkar semua yang pasti,
terkadang terpalit noktah di hati

shida said...

ha3..sowi xpaham...
faham tu pon subjektif...
kefahaman orang lain3..
:)

zulhilmi tempoyak said...

apakah maksud sebenarnya.. ;p

Harith Iskandar said...

tu nak ajak karoke ke tu.eheh :)

Botak said...

nampaknya semua orang tak faham., camne ni?? hahaha..

E'in said...

okay, kite yg xphm nie...

ridoma said...

=)

Diari Si Froggie said...

awat kejap rasa faham.. kejap rasa tak faham.. errrr. *bukan berjiwa seni barangkali. keke.

Ann Ishak said...

orang transparent, menarik perkataan ni

zulhilmi tempoyak said...

hapdate2... ;p

Headmaster said...

Tuhan lebih faham apa yang kau tak faham. Aku bukan tuhan jadi buat apa aku nak faham. Gila apa aku cakap ni

JEJAK LU ORANG