Tuesday, June 10, 2014

LACE CANTIK UNTUK WANITA

yang sebelah kiri

Dekat mana anda boleh dapatkan lace yang cantik..untuk wanita la khususnya. kau lelaki minat lace jugak? kau unik..
Kepada para wanita yang tergila-gilakan lace , aku suggestkan korang singgah ke kedai Syarikat Bunga Reben yang terletak di Jalan TAR atau Jalan Munsyi Abdullah berdekatan dengan Small House,.yang nak kahwin pun boleh ke sana kalau nak cari lace untuk persalinan pengantin, especially tang veil,y'all gonna look gorgeous with da lace *ayat gedik, tang hiasan hantaran pun sama..hiks. Waktu aku pegi tu ramai jugak la designer tengah pilih-memilih..manik dan labuci juga turut dijual di sini.

"Lace untuk pengantin bolehla..."

Siapa kata lace untuk pengantin je, kita2 yang bukan pengantin pun boleh pakai lace, tak salah..tapi janganlah over melampau sangat.

Aku mmg dah lama nak cari border lace untuk dijahitkan pada lengan baju kurung.
Di kedai ini, ada beraneka jenis lace, pilih yang mana satu pilihan hati. Aku sampai rambang mata tak tau nak pilih yang mana dan akhirnya border lace putih silver seperti dalam rajah mejadi pilihan dengan harga berpatutan RM 199.80 semeter ha..terkejut kau? dengan harga RM 19.80 semeter sahaja, nak jahit kat lengan baju bukan pakai banyak meter pun.




Untuk dress/jubah korang yang kosong kalau ditampalkan lace dekat lengan/kaki dress/..nampak anggun, kat tudung pun boleh tampal. Cun. Dekat kedai ni juga ada dijual lace yang dah siap dibentuk untuk dijahitkan pada bahagian atas tudung, nampak macam crown la..ecewah.

Aku promote kedai ni tak dapat komisyen apa pun dari taukeh kedai, cuma nak share dengan korang kat kedai ni banyak lace cantik,murah,mahal semua ada..kena pandai pilih.

G7, Jalan Munshi Abdullah, Plaza City One, 50100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia..dan Jalan Tunku Abdul Rahman.Jom ke sana.


7 ,134 blogger sensasi komen:

lylyn said...

lace mahal jgk tgk kt kedai2..

Afiqah said...

woww nice juga. sekarang org dah trend pakai lace ni hehe

E'in said...

baju raya thn nie pun akak gune lace.. tp kebanyak lace skrg agak mahal.. huhu

Syazana Zainn said...

suka juga lace
tapi berat la dik non
sbb kena pakai lining -_-

p.s: ada baju wedding blair waldorf dr gossip girl dia ada pakai lace baby blue, cantiknyaaa oit :p

MisakiPureBlood said...

x mkinat dgn lace sbb tiap kali pakai rasa gatal2 XDD ahaha

and kureng minat :3
kenapa ramai org suka ye? hurmmm

Nadratul Syazwana said...

Alahai nak ke kl tu yg jauh semacam je hehe. Dgn jammed lagi. Beli online jela hehe

fatyn said...

Salam. Tumpang iklan. Awak2 yang cari lace standard jakel boleh singgah kat ig saya @molhit #molhitfabrics. Nak jumpa pun boleh. Weekdays (kg pandan) weekend (sg buloh). Exclusivity terjamin sebab saya cuma ambil satu for each pattern n color. Jadi tiada sebab musabab utk anda ter'bumped' into orang lain dan berkata "eh baju dia sama dengan aku" heh. Tq admin cantik manis :)

JEJAK LU ORANG