Tuesday, September 1, 2015

999 Kata Abah



Kurang didikan

Eleh..sombong tu tak ke mana!! -kata seorang pemuda

Hello gais! Selamat pagi.. Assalam alaykum gais,

Gais gais gais..macam la ada yang baca KAH!

Ni aku nak story kisah semalam. Kalau orang lain panggil kurang ajar. Aku panggil kurang didikan nampak sopan sikit. Semalam aku pegi bandar Melaka. Selesai cari kamus kat Popular Makhota Parade ktorang bergegas ke tempat parking kereta sebab family dah menunggu. Kenapa "ktorang"

Aku dan adik aku. Masa on the way ke parking. Ada la sekumpulan mamat ni, salah seorang tu like kuang ajaq anak sapa la ni

"Awak awak mintak no phone"

Ktorang pun be like cepat-cepat jalan buat buat tak dengar.

Suddenly, that mamat meninggikan suara
"Eleh..sombong tu tak ke mana!!"

Sampai dalam kereta terus story dekat Abah. Abah kata kenapa tak bagi no phone?

Aku pun tercengang..hah!

999 kata Abah.

Dan kami pun berhuhuhu kat belakang kereta.

Abah bersuara lagi

Nak bagi no phone, handphone tak pakai.

Dan sekali lagi kami berhuhuhu.
Pandai jugak bapak aku melawak.

7 ,134 blogger sensasi komen:

ewanthology said...

wow...peminat dimana mana..huhu

PeRdU cINta said...

hehehe...

ZULHILMI TEMPOYAK said...

heheheh.. abah kita mmg sll buat lawak ek.. hee

Raihanah Ahmad said...

abah risau la tu, ramai sgt peminat

Afiqah said...

ehh sattt. orang melakakah? hahahaha

Afiqah said...

ehh sattt. orang melakakah? hahahaha

fadh leyanie said...

@Afiqah sy org kl yg membuat lawatan ke melaka..:D

JEJAK LU ORANG