Tuesday, September 8, 2015

Puisi Malam

kau disitu
nangis kau tanpa lagu
entah apa yang ditunggu
aku pun tak pasti

kau disitu
apa yang kau mahu
kenapa rasa pilu
kenapa seperti batu
duduk diam termangu

kau disitu
ini aku bersuara
cuba kau padam itu rasa
tutup mata
dan berkata
Tuhan itu ada

To whom it may be concern. 
Know that Allah has perfect timing for everything. Never early and never late. But it takes a little patience and a lot of faith.

Aku harap kau tak telan panadol 20 biji macam kes dkt unit kecemasan trauma.
Kawan, aku minta maaf. Aku suka dia.

Stressnya. Aku baru nak update article untuk ZALORA. Tau-tau tertinggal charger kat rumah dan aku di kampus.

3 ,134 blogger sensasi komen:

CD said...

Terkesima part panadol tu.. erkkk...

E'in said...

erkkkkkkk. siapakah? hihi

fadh leyanie said...

@E'in
Haha..Adalaa

JEJAK LU ORANG