Saturday, June 23, 2012

PENDERAAN BAYI BERHIDUNG KEMBANG



Salaam alaik,,salam sejahtera..wuhuuu..I'm back.Kes dera budak sering kali kita dengar mungkin si pelaku ada masalah emosi yang tidak stabil mungkin masa lampau dia dulu teghok...Mungkin jeles sebab bayi terlalu cute dan comel..Mungkin hobi,ya,macam aku.
Dah lama tak dera dan membuli budak..tangan ni dah rasa gatai-gatai nak tarik pipi budak gemuk.Mok..mok..uncit..bubu..
 ---> gedik


Apa yang spesel tentang budak ni,dia tidak akan menangis walaupun diganggu dengan teghok oleh aku...dan sedikit blur tapi comel.Aku suka tengok bila dia berbaju jenis ini  ===> rujuk di bawah 


Si uncit kelihatan seperti sarung nangka yang tergantung di pokok.






btw.this is pokok kot2 ada yg xknai pokok
btw,pokok also known as tree.^^,
pokoknya pokok tetap pokok..





FUH..FUH..FUH..HAI,NAMA SAYA NAUFAL .
HARI INI SY TENANG KERANA TIADA TUKANG BULI

HAah,,,SI BULI DAH BALIK..AIGOO..!!

AKU PERLUKAN PERTOLONGAN CEMAS,
SELAMATKAN AKU


DIA START DAH TARIK
PIPI AKU BANYAK LOMAK BERKRIM

DISUKAI RAMAI...

HIDUNG PULAK....
PSSST,HIDUNG NAUFAL BERSIH TIADA NAJIS HIDUNG SEPERTI ENGKORANG PUNYA..


 KENAPA AKU YANG SELALU KENA ?
hah? hah?


SEGHIIUS,SAKIT TAHU.

ADOIII..Arghh!!...SENGET PIPI AKU,MAK KIAH TOLONG..

DUA-DUA BELAH PULAK..KIRI
KANAN KIRI KANAN

OKAY...DIA BLAH DAH..LEGA..---> "kekembangan hidung berleluasa"

WEI ! ESOK-ESOK CUBIT LA LAGI ERK,LAMA-LAMA PUN TAKPA.
(SARKASTIK)



p/s: jangan tiru aksi di atas,sekali sekala takpe..untuk hilangkan stress..chow cincau Allagappas..^^, muehehehe

47 ,134 blogger sensasi komen:

Teenager Housemaid said...

comel gile naufal ni!!
seriesss!
ya Allah pipi dia!!!!
saya pun rasa nak cubit2 pipi dia yang gebu tuuu!!! =D

gr@wn said...

habis jadi mangsa :p

buatbest said...

abes la budak kecik tu kena blasah je..hahaha

Aida Omar said...

pipi dia ya ampun.. bolat!! memang tak msutahil geram nak cubit2.. haha

Umie Naziera said...

ee,kejamnya awak..hahahaha

Kesuma Angsana said...

comel sgt si naufal tu., klu saya pun mesti rebeh pipi tembam dia tu saya cubit hehehe

semutsengal said...

hello polis, ada kes penderaan dsini.


hihihihih

Nurulee said...

Hehe, tengok pipi lah - sapa tak geram =D

Nur Aischa said...

hahahah kelakar :D dan comelnyaaaa baby naufal ni !! mmg geram pun tgk pipi dia yg tembam sgt tu. haha

cweet pinky said...

hahahaha, jahat3 ~~~ comel betul >_<

cendol said...

haha mmg tembunnn..tak baik kamu cubit2 pipi dia..lain kali jgn cubit,tapi picit !! haha Cendol pn suke cubit budak gemokkkk!!

zuk zuhaiza said...

memang rase nak picit2 pipi dia nie kalo mcm nie. ngan hidup skali. haha

P#eoniX said...

ya Ampon!!!!tembamnye....geram lak haku....bape kg neh??semangat dye...heheheheh...lelebeh lak...ahakz....

O CIKTEDDY said...

minum susu ape ni smpai tembam cmtu?huhu

~MiZz Atie ZieYa~ said...

comeynya diaaa

Asyiqin Haulisah said...

eh tp serius comel gila budak ni. mahu je aku gigit2 pipi dia.

afiqazizan said...

Kesian naufal tu jadi mangsa..tapi nampak comel..:)

tirahzairi said...

nk tarik2 jugak pipi die...hihi

IntaNBerliaN said...

ololooo comel sungguh! hihii ;-)

Cik Lia Lomi said...

sian baby tu, satu penderaan ni..hahaha, sama je dengan tuan badan yang menaip ni, suka cubit semua bayi...

E'in said...

comel gile! lau dah comel mcm nie. mmg e'in pun nak jadik pembuli gak.. hahahahahhaha

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ said...

haha...kes buli ni...hihi...tembam nye! ngn kite2 rasa nk cubit pipi!:)

Ujie said...

Montel pipi!
Mmg bikin geram kn..

Aishah Jahirah said...

pipi montel camtu..sape yg xgeram.sure cubit jugak kalau depan mata....;p

asfira aminuddin said...

hahaha babe! kalo baby camtu mmg pipi die la jadi tarikan. tembam tembam sangat! comelnyee!

aReLaN said...

hahahaha...adoiyai.sian naufal kena buli kaw2.

zehan said...

nakal betul.....:-P

Syazana Zainn said...

haha nakal giler cubit budak2 tu

nasib tak melalak ;p

tapi mmg tembam kot budak tu

kalo schaze kat tempat fadh pun akan buat benda yg sama harhar ;p

Picoz Shupalula. said...

lahai. comel nya baby;)

Ibnuismaini Ismail said...

habis la lembik pipi dia selalu kena cubit, tak padat lagi nanti. :P

msredcheesecake said...

Geram ya tengok pipi naufal.... Cubit sket...hheeee

Marcella said...

weh fadh..

gua rasa lu harus cari lawan yang setanding dengan lu..

comelnya.. Naufal, can i be ur girl??hakhak..

fadh, berkerut-kerut dahi dia dikerjakan PEMBULI

:)

MissThe3Dara said...

Ya Allah , comelnya. Geram !

delarocha said...

boleh laporkan ke talian nur... huhu

Yuni Aisyah said...

hehe....nak dera gak bleh.???somei sgt nie....ish geramnyer...!!mcm best la pulak ade ade nie...hihi...

Edy Fee said...

makin tembam la dia kalau takde org kbuli dia..hikhik comel..sihat

dayah SnoW Heuka said...

haha kelakaa cute sangat >.<

The Bahiyah Rahman said...

ni dah kenapa comel sangat? huehuehue

Ati Masrif said...

salam kenal si cantik!

comeinya baby

baby aura nya besarrrr

sebab tu nak rasa nk picit2 je kan :)

Pondok Usang said...

sangat comey... tapi followers kamu juge sgt comey.. angka 2222...

fadh leyanie said...

@O CIKTEDDY
dia minum susu ibu je ^^

fadh leyanie said...

@Marcella
kna tanya naufal dulu,tunggu sampai dia boleh cakap.hew hew hew..:P

syafiqakarim said...

comel gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

MiSz fiFiEyQa said...

ganasnye yani ni...kena telefon talian Nur jap lagi..haha
tapi memang la kan..kalau tengok baby..memang pipi dia yg tembam macam pau tu la yg kite selalu je nak cubit2..eee geram betul kan.. =D

Cik Fie said...

NEWEST UPDATE (!) SEGMEN AKU NAK JADI BLOGGER YANG PALING FAMOUS DI DUNIA . HOPE JOIN SEGMEN BARU YG GEMPAKK NI RAMAI2 K :)
http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/06/segmen-aku-nak-jadi-blogger-yang-paling.html

Nesa Wazir said...

alahaiiii..comelnye pipi naufal.bam bam..ngeeee~ XD

afiqazizan said...

Datuk fadhleyanie kamsah..wahhh..:)

JEJAK LU ORANG