Wednesday, August 24, 2011

HANTU PAK CIK BERCELAK(PAK AMAT) DAN PRIMADONA MISTERI-ENGKAU NAK MAMPUS KALI KEDUA KAH..


DARI MENTOL MISTERI KE LILIN YANG
 MENUNGGU MASA UNTUK  MATI
Menyelamatkan diri...sambungan dari  HALAMAN MAUT 1
budak F terus berlari dan berlari tanpa menoleh ke belakang..semasa sedang berlari budak F telah melalui sebatang sungai tempat di mana abu mayat seorang wanita mati di bunuh pernah di alirkan di situ...kelihatan beberapa kelopak mawar putih terapung di permukaan sungai..
FLASH BACK  BABAK DI SUNGAI :

"adik..ada nampak loket akak tak? " tanya seorang wanita.
"cincin?..tak ada pun kak.." jawab budak F.
"bukan cincin..loket..." jelas wanita itu lagi..lembut suaranya ..ternyata budak F memang pekak.


"owh..tak nampak la kak." jawab budak F lagi.-
tamat babak di sungai.

baru budak F teringat..muka wanita yang bertanyakan tentang loket itu sangat iras seperti wanita serabai yang di jumpai di bilik misteri Pak Amat tadi..
dengan pantas budak F pulang ke rumahnya.Alangkah terkejutnya budak F ,,wanita yang pernah bertanyakan tentang loket itu melirikkan pandangan tajam ke arah budak F..ya, wanita itu mengenali keluarga budak F.


BABAK DI RUMAH :

"sungguh kecil dunia ini...jadi inilah anak mak cik yang bongsu itu? " tanya wanita itu.
"inilah anak saya..dia hanya anak pungut" jawab ibunda budak F.
"patutlah rupa parasnya indah..jelita..ayu dan mempersonakan tidak seperti mak cik yang muka pecah rumah.."kata wanita.


CUT  !!! HOIII!!!!! HAPRAK LA PELAKON MACAM KAU NI,, ! PANDAI-PANDAI JE KAU ROSAKKAN SKRIP  .NASIB BAIK MUKA KAU CUN MACAM PRIMADONA!-marah pengarah sambil menghentakkan kerusi.-sekian

55 ,134 blogger sensasi komen:

Zuraidah said...

Okay. Cutt!!! Haha.

::dengan penuh gaya macam pengarah filem::

kura said...

kalau begitulah ending nya.. heh! haha

nadya said...

hahaha...kesudahan dia...sgt kelakar...

cheqwa said...

hahaha...rosak skrip hoi! kekekekeke...yanie, selamat hari raya ^_^

syirah rasid said...

kahkahkah! adoiai tpah tertipuuuu

muhamad hanif said...

ok,


smpai hati kau tipu aku..


isk.isk

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

erk... ade sambungan lg x??hehe

Prince Halilintar said...

kehkehkeh...skrip ni kene tambah babak dramatik lagi kasi lbh geram kat org membacenya..haha

delarocha said...

cehhh

nadia fatihah said...

arghhhhhhhhhhhhhhhhh~ kena tipu ker ni? penoh semangat den baco. hahahhaa

zulhilmi.tempoyak said...

erk....mcm tu la kn...

pnat org baca...haha

Run Away♥ said...

kelakar lah...;d

bunga said...

hahaha//aduhh...

alyana shafinas said...

alahhh...skrip nye..hoho

syasya said...

hahahhaha sape soh ckp budak tu anak pungut kan kih kih..lepas tu lepas tu!!

ZORA said...

wooooo...terbaik ni

chiLleD...!! said...

kah3..ade ke ptut..he

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

grrr... awat cut!!! hahaha..

Syuxer said...

hahaha citer penuh saspen..last2 kena cut hahaha..seram memang seram abes dah tuh...hehe

aleen aiden said...

hahah,kuang hasam!

Lulu Rahman said...

brrr --'
stresss ! org na tau last yg seram . hahahaha

Ema Minami said...

hahaha...baru nak feeling2 seremss...last2 terburai pecah perot gelak...cett~~

A i n n u r said...

hahahaha..hampehh! tgah2 mood seram tetibe je CUTTTTT!

cis~ haha

SweetLikeWhat said...

ha yeke..den tokono la nie..haha..pape pun nice sangat..tulis lagi cerita ekk.. :)

Finaz Jaafar said...

huk aloh..rosak mood ! hahahahha

Anies Anessa said...

ceh..baru nak rasa misteri nusantara..hehehe

dyanie said...

perghhh skrip dye....ahhaha
pndai knekan yew... =)

fadh leyanie said...

@Zuraidah
director zuraidah..kihkih..:P

fadh leyanie said...

@kura
hoh ! begitulah ending yang ditunggu2..

fadh leyanie said...

@nadya
kelakar sikit..hihi

fadh leyanie said...

@cheqwa
pelakon yg menokok pokok tambah..
selamat hari raya cheqwa :P

fadh leyanie said...

@syirah rasid
adoyai..syirah tertipu

fadh leyanie said...

@muhamad hanif
mmg sampai hati anip..

fadh leyanie said...

@M.E Z.A.F.I.R.A.H
inilah penamat bagi kisah ini :P

fadh leyanie said...

@Prince Halilintar
haha..kepada yg geram..mintak ampun..~lalala

fadh leyanie said...

@delarocha
cehhhwahhh..

fadh leyanie said...

@nadia fatihah
haha..teruskan semangat tu..fuhh semangat..

fadh leyanie said...

@zulhilmi.tempoyak
membaca tidak mengeluarkan peluh pn..hihi:P

fadh leyanie said...

@Run Away♥
:)

fadh leyanie said...

@bunga
adoiiyai

fadh leyanie said...

@alyana shafinas
skrip je..:)

fadh leyanie said...

@syasya
lepas tu..lepas tu..tree..hihi

fadh leyanie said...

@ZORA
zora lagi terbaik :)

fadh leyanie said...

@chiLleD...!!
mmg patut..mmg patut..hoho:)

fadh leyanie said...

@C.M.A @ CikMoonAdnan
grrr..sebab tak cat ..:P

fadh leyanie said...

@Syuxer
saspens awal cerita je..hihi :P

fadh leyanie said...

@aleen aiden
kurang garam jugak :)

fadh leyanie said...

@Lulu Rahman
haha..seram pe last2 pengarah mngamok amuk..

fadh leyanie said...

@Ema Minami
cett...jangan gelak..cover2

fadh leyanie said...

@A i n n u r
kihkih..begitulah kesudahannya..tamat..

fadh leyanie said...

@SweetLikeWhat
terkena la ekau..:)haha

fadh leyanie said...

@Finaz Jaafar
huk aloh...hahahha:P

fadh leyanie said...

@Anies Anessa
ini misteri berbunga2:)

fadh leyanie said...

@dyanie
hihi..bab2 kna mngena ni ..number 1 :P

sifu im said...

hancur punye skrip..cutt..haha

JEJAK LU ORANG