Monday, August 1, 2011

SEMENJAK AKU JADI PELAKON DAN PENULIS SKRIP DRAMA..AKU TAK AKTIF BERBLOG MACAM DULU



Bismillahirahmanirrahim..Salam Al-Mubarak..
ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna..
agar dapat ku lalui dengan sempurna..



1) aku busy sangat2.walaupun jadual kelas aku tak pack tapi aku banyak terlibat discussion dengan rakan2 seperjuangan di library,bilik study.


2) aku bukan buat discussion pasal tuut..GOSSIPING..semuanya kerana assignment aku and the gang..aku kena la cari carry mark yg tinggi untuk setiap assignment.supaya pointer final aku tak terjejas.


3) oleh kerana aku terlalu busy..maka tak sempatlah aku nak berblog walking ke tempat kalian..aku minta maaf kpd bloggers yang terjah entry aku..yang tinggalkan jejak kat shoutbox aku ..aku akan terjah web page korang selepas ini.:P


4) bukan setakat assigment bertulis..aku juga di beri tanggungjawab untuk melaksanakan tugas sebagai pelakon drama untuk kelas aku,selain itu,aku di beri tanggungjawab menjadi ahli perniagaan di mana aku berniaga bersama 3 orang rakan yang lain untuk satu fair.baru aku tahu..bukan senang nak meniaga ni.


5) aku jugak di beri tanggungjawab bersama beberapa rakan lain untuk menulis skrip drama sempena dengan hari kemerdekaan.
pertandingan ni..


6) aku jugak busy dengan QUIZ/test yang hampir setiap minggu di jalankan..






7) aku jugak busy dengan exam.


8) aku jugak busy dengan slide presentation.


9) ehem,,! aku jugak busy dengan persiapan Raya Aidilfitri..


10) kesimpulannya,aku dah tak boleh busy dengan blog aku macam dulu.T_T NOKTAH.

11) anda pulak busy dengan apa?




70 ,134 blogger sensasi komen:

semutsengal said...

blog kau, Err..

kenapa macam ..Errr

ewanthology said...

waaa, buzy betul ye.. ok la tu, utamakan pelajaran.

dan lagi satu, tahukah anda, membantu orang yg sebelum ini pernah membuat dajal kepada anda adalah perkara paling manis dalam hidup kita. hehehe

boleh cuba!

Anonymous said...

hahaha...ok,suma alasan tu saya buleh terima.tahniah,welcome back to blogspot.wakakakaka.yanie,cun lah yanie skg ^_^

dill said...

oh. patut la senyam sunyi jep

dill.

sasa selamat said...

hola fadh,ha ah lar dh tak ala2 geisha dh,nih sempena bln puasa ker nih,pape pn salam ramadhan yer >.<

sasa selamat said...

hola fadh,ha ah lar dh tak ala2 geisha dh,nih sempena bln puasa ker nih,pape pn salam ramadhan yer >.<

sasa selamat said...

hola fadh,ha ah lar dh tak ala2 geisha dh,nih sempena bln puasa ker nih,pape pn salam ramadhan yer >.<

Prince Halilintar said...

wah..berwajah baru rumah ni..ehehe

slmt menjalani ibadah puasa=)

G3-lina said...

haha.. bnyk betul keje dye ye.. pape pown.. selamat menyambut ramadhan la ye!

Anak Wak Mail said...

waahhh,,busynya dia..rindulah nak baca cite seram!hehe..=)

saya suka template baru ni!ceria!

erkk,,jangan terlalu percaya kat orang,,tp xpe kalau maafkan orang..=)

Fifieyqa said...

Wah3..blog b'tukar la..ala ala girly gtu..oh,slmt b'puasa yanie!

SITI ARFAH said...

Salam ramadhan kareem. :)

Far8 budak baik said...

tu ar kau kannnn..pergi tanpa beritaaaa..hahaha...
patut lah aku rindu kat pembebelan kau ni kn..
ekekekeke...
haah templete dah berubah..
waaa bz gile kau kann..
nnti klo dah jadi artis..
jgn lupe ak yerr =p

kalau ak..mesti kau percya knn..huk3

anez zamri said...

selamat berpuasa :)

fadh leyanie said...

@muhamad hanif
ok fine..aku tau ko jelous dengan template aku..

fadh leyanie said...

@delarocha
eh ! ye ke,,paling manis ?first time baca statement camni.insyaallah akan cuba :)

fadh leyanie said...

@cheqwa
kita mungkin berada dalam situasi yg sama,,cheqwa lagi cun yanie tgk..^^

fadh leyanie said...

@dill
busy sangat2,,tak sempat nak update ^^

fadh leyanie said...

@cottonlady
tapi ala2 geisha pun cantik jugak..^^

fadh leyanie said...

@Prince Halilintar
ha..prince pon sudah kembali! selamat menyambut bulan Ramadhan..

fadh leyanie said...

@G3-lina
banyak..jom tolong sikit :)
selamat berpuasa ^^

fadh leyanie said...

@Anak Wak Mail
dah pakai template ala2 gediks ni tak dapat feel la kalau baca cter seram..
bukan semua org kte bole percaya :)

fadh leyanie said...

@MiSz fiFiEyQa
haha..gurl2 suka la template ni..boy2..mesti kutuk.
selamat mnjalani ibadah puasa fifi :)

fadh leyanie said...

@Siti Arfah
salam Ramadhan juga Arfah :)

Anonymous said...

Ohh patut dah lama tak update blog..xpe pelajaran lebih penting dari blog..oh ya..Salam ramadhan dan selamat berpuasa..(:

fadh leyanie said...

@Far8 budak baik
lama aku tak mmbebel.syok la kau tgh cuti,,boleh update blog slalu..wahaha

fadh leyanie said...

@SweetLikeWhat
selamat berpuasa juga :)

fadh leyanie said...

@afiqazizan
pelajaran mmg penting afiq,,tapi blog pun pnting jugak..kalau tak bersawang je.selamat berpuasa :)

cikida said...

yeela,,huhu...kite pon bz jugakk.da lme sgt x blogwalking n berblog secara cehat...skrg x sempat je..rse serba salah gak..tapi kekangan masa..

neway,,gud luck 2 everything u do k...all the best..n selamat berpuasa 2.:)

cikida said...

yeela,,huhu...kite pon bz jugakk.da lme sgt x blogwalking n berblog secara cehat...skrg x sempat je..rse serba salah gak..tapi kekangan masa..

neway,,gud luck 2 everything u do k...all the best..n selamat berpuasa 2.:)

Mohd Hazwan said...

dah lama tak nampak dia
bz sangat ni..study first ok

kura said...

berwajah bawuuu! rindu la. hahah..

ouh.. mmg bz je kan bunyi nya.. hah! good luck buat quiz blabla semua semoga juga pointer final xterjejas. wuh!

Mr.She said...

waduh, bnyak btol tggjwb.hek

*slmt berpuasa jugak :')
dh follow balik :))

ZULHILMI TEMPOYAK said...

hmmm....konpius jugak. sbb bz ke sbb xpuas ati kat org ni..hihi

nash said...

you can do it!!!!!!

Unknown said...

pembelajaran diutumakan, blog didahulukan,haha selamat berpuasa ye!

Diari Si Froggie said...

pehh banyak nye keje.. mmg bz gile la..tp xpe demi pelajaran harus diberi focus 101%..heheh

selamat berpuasa fadh

Asyila Zainuddin said...

wahh.. busy die ek.. takpe2, busy2 pun sempat lagi hapdet blog kan.. hehehe.. :)

fa-in said...

tak apa lah, org buat jahat kita buat baik kat dia..ecehh

Sufy said...

wahh..aktif la berblog pasni eh..jom join contest sempena ramadhan kt blog sufy..:)

Gee said...

wahhhh...sibuknya...xpa2..ada masa update blog keyh..(^_^)

fadh leyanie said...

@cikida
masa mncemburui kita la ck ida..
rindu nak blog walking macam dulu..:P

fadh leyanie said...

@HAZWAN17
yup,mmg la study kna first dulu,,
ilmu penyuluh hidup,,,:)

fadh leyanie said...

@kura
yeah,,muncul dgn berwajah baru..mmg tersangat2 busy,
amin..:)

fadh leyanie said...

@miss dynda
mmg manyak..dah berat bahu ni memikul.
ngeh3..slmt berpuasa :)

fadh leyanie said...

@zulhilmi.tempoyak
di landa kesibukan..dalam masa yang sama..tak puas hati,,^^

fadh leyanie said...

@Nasrul
i know i can do it..yeah !

fadh leyanie said...

@amir aizat
nmpak blog aizat dalam magazine intrend keluaran august,,tahniah !
mmg blog diutamakan,,
selamat berpuasa:)

fadh leyanie said...

@Aida Omar
pergggh...dah sampai tahap gila ni..
hihi,selamat berpuasa ck aida:)

fadh leyanie said...

@Asyila Zainuddin
curik2 masa nak hupdate ni..:)

fadh leyanie said...

@fa-in
tapi kalau kita buat baik,,dia balas jahat pulak..:)

fadh leyanie said...

@Sufy
insyaallah yanie join nanti..kna cari gambar sesuai dulu.

Far8 budak baik said...

wehhhh budakkk..
mmg tak pandai nk update kh???
hahahahahaha =p

Far8 budak baik said...

tahu ar artis skrg..
ekekeke =p

fadh leyanie said...

@Gee
ok,,jemput datang ke blog ini lagi:)

kaizen said...

wahh bz nyer dia.... xper... utamakn yg mane penting...

latest entry WW : Korg Ade Cikgu macam ni?? & Urban : Camera Paling CANGGIH

ORLANDO AHMAD said...

fuh, ni memang betol2 sibuk bangat ni hahaha

Unknown said...

balas kunjungan!!XD

Unknown said...

kenapa ni...apekes sume ni..ko dah lame ke menyepi

reenapple said...

wahhh.. bz nya,... takpe... sebagai seorang pelajar harus bz dengan study.. heheh
selamat belajar...
good luck..,

A's said...

pssttt..Salam ramadhan :)

fadh leyanie said...

@Far8 budak baik
busy la,,tak sempat nak hupdate !:)

fadh leyanie said...

@kaizen
ape yg penting perlu di dahulukan..

fadh leyanie said...

@ORLANDO AHMAD
busy gilagilagila..haha

fadh leyanie said...

@reenapple
terima kasih :)

Aimifiqa said...

bz nye cik fadh ni. hihi

semutsengal said...

wahahahaha,

yela orang ada template baru kn.

lynda salim said...

amboiiii . haha


: manusia makan rambut.

cikdania said...

mcm best jer biskut tu..sy follow yer..n singgh baca

WieyaRaudzi ♡ said...

okey memang alasana tu munasabah..hee.. ;)

wak sedap biskut "beauty black " !

JEJAK LU ORANG