Sunday, August 28, 2011

ENTRI TAK BERAPA NAK SERAM : HANTU RAYA KELUAR TELAGA : UCAPAN HARI RAYA UNTUK BLOGGERS/READERS SEANTERO DUNIA !!

TUAN AKU NAK UCAP SESUATU NI...

Assalamualaikum... !! 
bulan Ramadhan bakal berakhir..Bulan Syawal bakal tiba,,disini aku ingin mengambil kesempatan ..menyusun 10 jari ..sebab lepas ni memang  tak sempat dah..*aku nak kacau orang yang tengah kacau dodol...sibuk dengan persiapan Raya dan aku bakal meninggalkan Kuala Lumpur menuju ke Lebuhraya Utara Selatan..so ,,kalau terserempak  dengan aku kat R&R tu tegur-tegur la..
* macam la korang cam cam aku..kahkah..
kepada sesiapa yang terkena dengan entri aku yang kadang-kadang agak sengal..aku mohon maaf dari hujung kuku kaki sampai hujung rambut..aku minta maaf ya..sekali lagi aku minta maaf..minta maaf...
kepada sesiapa yang bakal pulang ke kampung halaman tu pandulah kenderaan dengan penuh berhemah..dengan penuh kesabaran..yang jadi penumpang pulak,,jadilah penumpang yang penuh adab sopan santun...kalau nampak pemandu kenderaan dah nak sampai ke garisan " mengantuk" suruh la dia berhenti,,tak pun korang memekak kat telinga dia.. dan .. tak lupa juga kepada kawan-kawan,pakwe-pakwe ,makwe-makwe,silent readers(anons)...*erk..ada ke..ucapan ini ditujukan juga kepada kalian..alamak masa telah mencemburui aku,,akhir sekali aku nak ucapkan ...



BYE-BYE KORANG !! 
EH..! ADA LAGI..SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA YANG SEJATI AKU JUGAK NAK UCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN..






28 ,134 blogger sensasi komen:

Lelaki Ini said...

sokong buatan mlesia!

AimiiiLove said...

selamat hari raya to you too.take cre,erkk hantu samara yg dlm telaga tu sedkit takot ye.seyus,dah lah on9 memalam.ahah

Syazana Zainn said...

kat ipoh takde kedai 1 mesia lagi =,="

p/s: salam aidilfitri! xP

semutsengal said...

salam 1 malaysia+merdeka+hari raya.



lalalalalalalala.

syasya said...

whahaha kat kedai satu malaysia eh haha selamat raye juge!

ZORA said...

yeahhh...bnga jdi anak malaysia..:P

Far8 budak baik said...

aku pun ingin menyusun jari jemari ku..xkn termasuk jari kakai kn..
haha!
selamat hari raya..
maaf ka kalau ade salah..
pung pung pung
bunyi mercun!!
haha

Bunga said...

selamat hari raya n merdeka..maaf zahir dan batin..:)

best x rasa jenama 1 malaysia..

teyn teyn said...

teddy tu pon satu malaysia ker ? hehehehehe

nadia fatihah said...

hahaha, patriotiknyer.. btw, selamat hari raya :)

lady-D said...

wahhhh..nape kat cni xde kedai 1Malaysia yer..
neway, selamat hari raya..
maaf kalo ade slh silap..
take care ya^^

si para para said...

selamat hari raya..

:)

cik ETTY said...

selamat ari raye!

ewanthology said...

selamat hari raya adik manissss

maaf zahir batin yee

lynda salim said...

happy eid !! :)

Anonymous said...

tak pernah pergi kedai 1 malaysia lagi..Selamat hari raya aidilfitri..:)

Dear Yayah said...

selamat hari rayaaaaaa ^^

Zu said...

Haaa. Semua tu ada kat kedai 1 Malaysia. Tapi, kat tempat kita, tak ada pun kedai tu. Huaaa. =.="

Selamat Hari Raya, Fadh.

ORLANDO AHMAD said...

wah, Lu memang patriotik!!!

Unknown said...

bgs la sokong produk mesia nih..gudgirl ! aku bukan tak sokong tapi tmpat aq blom ada lagi kedai nih..selamat hari raya =)

saljihitam said...

salam lebaran

ZULHILMI TEMPOYAK said...

perh.....mmg proud to be malaysian ni...

btw

selamat hari hari di hari raya..haha

alin said...

HOI XBERAGAK ANTU KUAR TELAGA TU KAAANNNNN...

anez zamri said...

salam lebaran juga :)

Anak Wak Mail said...

wah,,memang tak seram entri kali ni..

selamat merdekadan selamat hari raya!

Run Away said...

wah...ada eh barangan jenama malaysia...bagus kan...;d

Aleen Aiden said...

aku maafkan.

aku mintak maaf juga kat kau ye!heh~

syuxer said...

selamat hari raya gak untuk awk...hantu tuh datang sempena pembebasan dia hehe..

kedai 1 malaysia??murah tak..beras ada kualiti bagus?

JEJAK LU ORANG