Sunday, March 6, 2011

gubahan makanan yg mmbuatkan anda sayang nk mkn makanan tu

hari ahad penghujung segala hari..hari ahad hari beristirehat..hari ahad hari org enjoy..
hari ahad bukan hari jadi ku..
hari ahad hari pegi kenduri..ha..bercakap pasal kenduri,,pasti ramai yang suke ikot mak pgi kenduri..makan nasi minyak lauk ayam masak merah free,sedap tu..(mase budak2 dulu boleh la..skng da dewasa agak malu sikit)
sape2 yang nak cari jodoh tu..bole la pegi kenduri..nanti mesti ade makcik2 tanye..


 1)"anak ni anak zahara kan?dah besar  ..da boleh jadi menantu.."
 2)"belajar dekat mane?"
 3)"muke same macam mak nye" (habistu bapak nye?)


ni la ayat yg biase2 kte dgr kalau ikot mak pegi knduri...begitu jgak dgn lelaki..
"hensome macam bapaknye"(tapi bapak nye xhnsome pon)hehe..
baiklah,apakah yg menjadi perhatian mase kat majlis kenduri??
tentulah pengantinnye.. (kompang dipalu..pengantin baru..)
lagi ape?
tentulah pelaminnye ( cantik..ni kak suzy la hias)
lagi?
hantaran nye..(gubahan sejadah tu mmg unik,,)
dan banyak lagi la....
tapi pernahkah korg perasan tentang makanan pengantin...its unique the carving!

jom saksikan gubahan2 makanan yang mmbuatkan anda rase sayang nak makan makanan tu...
atau geli nak makan..


yang ni bole tahan
cantik
sayang nak makan
boleh makan ke?
so cute
romantik gitu
unik 
sanggup ke nk makan
comel
nmpak susah nak buat ni
suke ni

kalo dapat kat budak2 ni..die buat mainan




                                                             xperlu la buat camni..kesian kat si kentang ngan terung ! !
pisau2 ni la dorg gunekan..bukan pisau biasa...pisau luar biasa..
nak buat bende2 camni kne g kursus,,macam2 dia ajar,,dengan syarat bayar la..kalo xbayar..korg yg akan di carving kan..bhaha...








5 ,134 blogger sensasi komen:

azi nur said...

cantelkkk222....seyes sayang nk makan!

Nora Shahaira said...

ish..ish..kalo dapat kat akak nora silap la...makan tetap makan..hahaha..jahat nyer akak ni..huhu..

cik bunga ni ke sama bday ngan akak nora tu ke?

pasangla heartbeat..boleh kita klik2 selalu..

adwafarahin said...

mmg syg la nk mkn sbb mmg lawa gler kot

fun4u said...

Have a nice day and if you have some time than visit me and ki$$ me at
http://adsense-adword-info.blogspot.com/

cik bunga bukan name sebenar said...

mmgpon ..itulah hakikat sebenar..mmg lawa habis mknn tu,,tapi mkn ttp mkn..hihi

JEJAK LU ORANG