Saturday, March 26, 2011

keranda..kERANDA!!!!!!!!! aka tmpat untuk mayat YG ANEH LAGI UNIK

ade jugak org nak bersanding dalam keranda ..pelik!


                  Harini,3 kali dapat panggilan misteri ,tuut!!tuut!!lagu <number one-max farenthide>
"Hello?"<suasana tenang> belum sempat habiskan salam , tup! panggilan terputus..hah! mkck Zaharah lagikah?
mahu apakah?siapakah?hantukah?mana mungkin hantu pakai handphone,,
*********************************************************
kat dalam kpala otak skang ni,," lama gile seyh xtgk cter hindustan"
tapi ape kne mgena cter hindustan dgn tajuk entry yane kali ni,
jawapan nye,xdak kna mgena langsung..
so..so..so..
jom beralih ke cerita keranda..saat mata korg melihat keranda,apa perkara prtama
 yg bermain di dlm minda kalian?
owhh! keranda tmpat mmbawa jenazah ke alam kubur,,bagi agama Islam,,keranda bukanlah rumah bg jenazah di dlm kubur,berlainan pula dengan agama lain,.



UNTUK KAKI PANCING


CANTIK DAN SIMPLE


DALAM KERANDA TU ADE AIRCOND
UNTUK YG BERJIWA SENI
AIK?HIDUP2 LAGI DA MASUK DLM KERANDA..XSABAR AGAKNYE..
BOLEH BAWAK BALIK KAMPUNG NI..KERANDA BEG
UNTUK KAKI GAYUT 25JAM  SATU HARI ,8 HARI SEMINGGU
MEWAH
UNTUK YG MEMINATI COKE
CAM KOTAK SIMPAN BARANG PON ADE GAK.

                                            
                                  UNTUK ORG ISLAM

kalau mimpi keranda pula apa maksudnya? lu pikir la sendiri..

7 ,134 blogger sensasi komen:

nachu war =D said...

hahaha...nk keranda henfon tu..haha.memg unik.. :)

cik bunga bukan name sebenar said...

ni mmg sah anda ni kaki gayut..^^
hehe..

WidadCutieyGirlZ StorY said...

macam2 jenis.. xboleh bla bentuk coke dengan hp tu..hahaha..dah macam barang mainan..ape2 je la zamn sekarang nie kan...

cik bunga bukan name sebenar said...

tau xpe widad,,manusia makin kreatif,,sape2 bminat coke,bole tmpah keranda tu..huhu

nachu war =D said...

hahaha..mana ada,saya tgok keunikan dia.kekeke..yani xwat bisnes brooch comel lg dh ka??

cik bunga bukan name sebenar said...

masih buat lagi bisnes tu,,nati masuk sem baru yanie kembali activ
mnjaja pin comel tu,,^^

Made Budi said...

Saya pilih keranda botol coca-cola ah :)

JEJAK LU ORANG