Monday, March 7, 2011

kasut terpelik kat dunia,,sanggup ke nak pakai!

tengah pening2 kpale + sakit perut masih lagi mengagah kan diri  nk










post entry baru..entry pasal ape?KASUT terpelik kat dunia..kasut memainkan peranan yang penting dalam kehidupan seharian kte..tanpa kasut xdapat lah kte memulakan langkah untuk ke suatu destinasi kecuali jika anda menggunakan selipar,,kasut dan selipar berlainan tetapi kegunaan mereka sama,,selalunye kasut lebih mahal dan formal daripada selipar..=) dan kasut juga kadang2 mmbuatkan diri kte mnjadi perhatian umum,,jom kte tgk kasut2 yg mungkin korang xBERANI nak pakai,,ehehe..dan apakah stabil kalo di pakai..

kasut untuk wanita :jeng3 !!
percaya la,anda pasti mnjadi tumpuan ramai bile pakai kasut kat atas..


siap ade lampu tuuu kasut tu,,yg sbela kanan tu stabil ke si pemakai?


sape berani pakai ni,,mmg tabik springgg la.



weird design,,mesti gile2 otak desingner tuh




amacam,,ade game tu..mesti mahal!




sbela kanan tu,,nmpak mewah siap ade rambut lagi...




ini..di kategorikan sebagai selipar,,jgn korg goreng plax!!!


kasut dawai?camne nk pakai tah..




sape2 yang suke bela spider dan sayang sangat nk tinggalkan spider tu,,eloklah korg beli kasut sbela kiri tu.

kasut sbela kanan tu..mmg funky,,tapi..nmpak cam xbole pakai jek.
yang warne putih tu..bole la terima lagi.yang biru tu,,sumpah mmg hodoh..






ha..yang kat atas tuh untuk wanita,,yg lelaki kat bawah nih,jom tengok!

sanggup korg nak pakai,,takut awek lari bile tgk..haha


kalau hobi suke menyakat orang,,bole pkai yang sbela kiri ala2 tikus..silap haribulan kaki korg kne ketok!



unik oh!


yg biru tu da biase tgk..yg merah macam kasut pak mcd pon ade gak..
yg gile techno,metal and segala bagai..kasut putih tu mungkin sesuai untuk korg! 
klasik..tapi..no comment !
"
"
"
"
"




pendek cter i love shoes tapi bukan yg pelik,hodoh,dan ssh untuk di pakai...sekian...dan kasut yang mnarik perhatianku...xde la kasut ku
basah bile time hujan..=)

8 ,134 blogger sensasi komen:

Cekodok said...

sanggup jugak orang nak pakai.. adehhh

Wan Ryna said...

mak aih..pelik2nya kasut..tak sanggup nak pakai.kang terpeleot susah plak.hehe

cik bunga bukan name sebenar said...

haha..ade je yg sanggup,xsanggup jgak nk pkai baru jalan selangkah dah terpeleot..

azi nur said...

mak ai...mau nye tergolek2...hahaaa memang pelikkk

Ard said...

kasut ikan stail. haha

nurul asyikin said...

unik,,pelik pun ada,,tp xheran,,mnusia zmn skrg suka yg pelik,,lg pelik lg la dia suka,,,biasa omputeh la

Aqeela LaEn :3 said...

Lady Gaga sanggup pakai :DD

cik bunga bukan name sebenar said...

haha ade org minat kasut ikan,
rekaan kasut tu ade je yg israel buat..lady gaga sntiasa nk klihatan unik:)

JEJAK LU ORANG