Thursday, March 10, 2011

WAJIB BACA : rekaan katil,bilik beradu yg pelik&menarik kat dunia

hah,,buku rumusan budak2 xabis semak lagi,,mcm2 jenis tulisan sampai berpinar mata a k a juling..oleh kerana xde mood nk semak dan nk mghilangkan kebosanan,,maka..muncul idea baru untuk entry kali ni..
jeng3...rekaan katil dan bilik tidur yang pelik!!..tidur itu suatu nikmat yg paling brharga,namun..ade jgak manusia yg mgalami insomnia yg mmbuatkan mata dorg segar xbole tutup,bukan nk cter pasal insomnia,nk cter pasal katil pelik, dan rekaan unik...jom usha bawah !!

Ade carpet merah tu....
katil untuk budak bawah12
unik 
ala2 plantation..
katil perangkap manusia..bukan perangkap tikus
selesa kah?
kalo time lapar jgn tdor ats katil cmni..
simple but unique
xmimpi ngeri ke,,budak yg tidor ats nih
sape sanggup bli katil ni,,cam xlena tidur jek,,pusing sikit,tup! da jatuh bwh
yg ni bangun2 bole trus mandi,
untuk yg gilakan buku a k a ulat buku..budak2 4.00 flat sesuai !
untuk si gadis, i like this
awesome + ade bumbung
hah !! ni utk sape yg perasan die cinderella
warne jugak memainkan peranan pnting dlm bilik tidur,.
untuk adik beradik yg slalu gaduh,,katil ni sesuai untuk korg !
apakah ini katil ?
jimat ruang tu...
DA habis tengok...so, ade mane2 yg brkenan di hati?pasti ade..ape lagi pgilah ke courts mammoth..pastu bli peralatan yg patut,balik rumah design sndri ,.

10 ,134 blogger sensasi komen:

Aqeela LaEn :3 said...

paling minat katil yg utk ulat buku tuh :D
best best !
ngeri tgk katil pelik pelik !
mcm mana nak tidur pun x thu lahh .
>.<

cik bunga bukan name sebenar said...

wah..qeela ni mesti minat bace buku,,
bagu2!..xtdo la gamaknye kalo katil tu pelik melampau bhaha..

NzA said...

ada yg menarik , ada yg unik n ada yg menakutkan.....

cik bunga bukan name sebenar said...

yg menarik itu sudah tntu,,yg mnakutkan tu mmg xsesuai di buat katil cikgu..:)

O'gosh said...

menarik tertarik nih..

cik bunga bukan name sebenar said...

beli2..hehe

miszadila said...

nice post.
da follow balik dear :)

Miss Dill said...

comel dan unik. :)


Miss Dill^^

cik bunga bukan name sebenar said...

thanx dear..:P

Made Budi said...

ingin buat bilik pelik kayak itu untuk anak saya :))

JEJAK LU ORANG