Thursday, April 14, 2011

PART 2 : bole pulak besen letak baju dia buat swimming pool !!




Manusia mmpunyai naluri untuk menilai mana satu kaca dan mana satu permata..
Andai permata itu bahagiakan manusia,..
Maka pilihlah manusia permata..
Andai kaca itu melukakan manusia..,
Maka hindarlah kaca itu dari manusia,,,.. Kita diberi pilihan dalam kehidupan kita untuk memilih sesuatu yang terbaik.dan untuk memilih suatu keputusan itu bukanlah senang..andai ini jalan yang terbaik,,aku terpaksa mngakuinya meski pun hati terluka.selamat tinggal..babai kasut,,aku xkan pakai ko lagi..walaupun ko cantik..xde gunenye ..kaki melecet..ni kisah semalam..sedang bersantai2 mnonton tv kat uma..tiba2…praanggg!!! bunyik bnde jatuh dari bilik air..ape kne plak tu?besen dalam bilik air pecah! Ni sume kje budak bongek..barang kali hajat nak mandi swimming pool xkesampaian..di ambik nye besen ..buat kolam renang..ya ampun...apa lagi bising la ibundaku ...potpetpotpet prang pung pang..i lov ur style mom ! dan aku mnjadi pgikut nya..pmbebel 

gambar hiasan


********************************************************************************

Pada petang yang indah ni..13 april 2011..
Selamat hari beranak untuk aku..19 sudah..19 tahun mama dan abah mmnbesarkan aku..19 tahun jugak aku mlihat dunia..lagu chille cha cha di putarkan.happy birthday to me..happy birthday to me..happy birthday to yanie..happy birthday to me…nyanyik sendiri je.
Semalam secara xsengaja,,aku mlelapkan mata sebelum pukul 12..mungkin disebabkan xcukup tdo,mlm ygl epas xdapat tdo dengan tenang kerana muet…harini aku bangun celik mata terus tgk skrin handphone sonyku..
Ternyata seperti dalam mimpiku..berjambak mssg masuk missed call..aha..rupa2nya harini hari lahir aku..selamat hari jadi untuk aku..tepuk la tangan sikit !! semalam jgak sengaja
Aku mmvibratokan phone. blog aku telah diserbu umum knpe jadi bgini?
Aku musykil,,blog aku telah  di gelar sebagai blog artis,,.xpcaye ke korang??haha..sbnrnye yanie dapat award dari blogger sbb da jd follower ke 200 ^^


********************************************************************************
Setelah mmbelek2 mssg2 dlm phne ..sungguh xsangka seseorng yg telah aku remove  dan  tidak mngapprve kembali sempat mghantarkan ucapan kepadaku..terima kasih atas ucapan itu.alapak..rasa bersalah la pulak…sorry..sorry..soley..soley..aha! pintu hati trkunci,kunci hilang.jatuh dalam loji.
lupakan kisah itu,kembali kepada kisah ini..harini genap usia aku 19…merupakan angka belasan terakhir bagi aku..tahun depan aku dah 20…OMA..! aku dah tua…..oh tidak…terima kasih kepada mereka2 yang wish ..may Allah bless u all…I luv u all buddies ! setelah bersiap2..aku melihat wajah aku kat cermin..okie kedutan xde lagi..selamat…mrepek je la aku ni..yg pasti berat aku naik 3 kg..sukanya aku..aku dah gemuk..haha..harini jugak mama yang sememangnya pro dalam masakan ,,masak ayam masak merah ..lauk harini macam lauk kat kenduri kahwin.nasik pon same.kepada spupu spapats,cikgu2, buddies,bloggers,boyprens and geprens xlupa jgak adik bradiks yang post wish dan mncoret kat wall fb ..terima kasih jugak I luv u all !…ade yg post sampai 2 kali..xperlu bgitu..ade yang post awl2..sebelum tiba waktunya..trima kasih ^^ may Allah bless u all..ha da rase macam bagi ucapan menang anugerah bintang popular pulak..so..mari kita tengok post wish yg mnjadi pilihan yanie bagi tahun ini check it out ^^kat facebook..
di hari yang bahagia ni..aku nak story skit,,bnde ape aku suke
buat bila boring..buli kanak2 ye..itu mmg pasti.. conteng mnconteng bsame budak2..



ni time skola mngah dulu..ngn mini ansea..kaki conteng dinding skola











1 ,134 blogger sensasi komen:

fadh leyanie said...

wsalam..okie sy join nati ^^

JEJAK LU ORANG